۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

تظاهرات و درگیری در نقاط مختلف تهران

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی،در تمامی نقاط تهران مردم به خیابانها آمده اند و میشود گفت که میلیونها نفر از مردم به خیابانها سرازیر شده اند از شمال تا جنوب تهران و از شرق تا غرب تهران مردم در حال سر دادن شعارهای ضد حکومتی هستند.

مردم تهران در نقاط مختلف به خیابان ها آمده اند و شعارها راس رژیم را هدف قرار داده است . در حال حاضر مردم در خیابان آزادی ، میدان انقلاب ،میدان فردوسی، میدان آزادی، تقاطع اسکندی- وصال شیرازی ،خیابان سمیه، بازار ،میدان حر ،میدان امام حسین و سایر نقاط در خیابانها هستند و علیه شخص خامنه ای شعار میدهند.

شعارهایی که در نقاط مختلف شنیده می شود عبارتند از ؛ ؛ این ماه ماه خونه سید علی سرنگونه /مرگ بر دیکتاتور/ ما اهل کوفه نستیم که پشت یزید بیستیم/ تجاوز جنایت مرگ بر این ولایت / زندانی سیاسی آزاد باید گردد/ دیکتاتور بدونه بزودی سرنگونه/ مرگ بر خامنه ای و شعارهای متعدد دیگر

مردم در تقاطع اسکندری – وصال شیرازی یکی از اتوبوسهای واحد را متوقف کردن و خیابان را بسته اند تا مانع یورش موتورسواران ولی فقیه شوند . در نقاط مختلف صدای تیراندازی به گوش می رسد.

در تظاهرات امروز از تمامی اقشار مردم در آن شرکت کرده اند حتی تعدادی از نیروهای نظامی مخالف رژیم ،کودکان و تعداد زیادی از خاواده ها هستند.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به مردم یورش می برند ولی عملا کنترل شهر را از دست داده اند و قادر به انجام کاری نیستند خیلی از آنها روحیه خود را باختند و وحشت از مردم در آنها عیان است.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

6 دی 1388 برابر با 27 دسامبر 2009


http://hrdai.blogspot.com

http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: