۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

محاصره نظامی و تجمع گسترده دانشجویان در دادنشگاه تهران

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی ایران،هزاران نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به حضورهای نیروهای سرکوبگردر دانشگاه وتعرض و هتک حرمت دانشجویان و دانشگاه دست به اعتراضات گسترده ای زدند.

دانشجویان که از دانشگده های مختلف دانشگاه تهران در مقابل دانشکده فنی تهران تجمع کرده اند. گفته می شود تعداد دانشجویان به هزاران نفر می رسد. تعداد زیادی از اساتید دانشگاه تهران به حمایت از دانشجویان و در اعتراض به هتک حرمت دانشگاه و دانشجویان و حضور نیروهای سرکوبگر در دانشگاه به صفوف اعتراضات دانشجویان پیوستند.

تعدادی از مردم و جوانان در خیابانهای اطراف دانشگاه حضور دارند که هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود

انبوهی از نیروهای سرکوبگر ولی فقیه، گارد ویژه،نیروی انتظامی و لباس شخصیها در تمامی خیابانهای اطراف دانشگاه تهران مستقر شده اند و دانشگاه را در محاصره کامل خود دارند.حضور آنها تا به میدان انقلاب کشیده شده است.

از ساعاتی پیش پرواز هلی کوپترهای نیروهای سرکوبگر بر فراز نقاط مرکزی تهان آغاز شده است. این هلی کوپترها از پادگان جی به سوی خیابانهای مرکزی در حال پروز هستند و بر فراز خیابانهای مرکزی تهران در حال گشت زدن هستند بعد از اعتراضات میلیونی مردم ایران در خرداد ماه این اولین بار است که هلی کوپترها برای سرکوب اعتراضات به پرواز در می آیند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
23 آذر 1388 برابر با 14 دسامبر 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: