۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

اورژانس بیمارستانها مملو از زخمی شدگان اعتراضات امروز است

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،در اثر یورشهای وحشیانه گارد ویژه حداقل 7 نفر جان باختند و تعداد زیادی از مردم زخمی شده اند بطوری که بیمارستانها مملو از زخمی شدگان است.

اعتراضات مردم در نقاط مختلف تهران همچنان ادامه دارد. تعداد شرکت کنندگان در این اعتراضات به صدها هزار نفر می رسد .این اعتراضات بیشتر در نقاط مرکزی ، جنوبی و شمال تهران متمرکز است. و مردم برای اعتراضات گسترده تری برای شام غریبان آمده می شوند . مردم با یورشهای وحشیانه نیروهای سرکوبگر مقابله می کنند و تا به حال تعداد زیادی از مردم زخمی و جان باختند .

مردم در حالی که با نیروهای سرکوبگر مقابله می کنند اقدام به سر دادن شعار های مختلفی می کنند که بعضی از شعارهایی به قرار زیر است؛ یا حجت ابن الحسن ریشۀ ظلم را بکن/ این ماه ماه خونه سید علی سرنگونه /مرگ بر دیکتاتور/ ما اهل کوفه نستیم که پشت یزید بیستیم/ تجاوز جنایت مرگ بر این ولایت / زندانی سیاسی آزاد باید گردد/ دیکتاتور بدونه بزودی سرنگونه/ مرگ بر خامنه ای و شعارهای متعدد دیگر

حوالی ساعت 12:300 یک پاترول مشکی نیروهای لباس شخصی در خیابان شادمان تظاهر کنندگان را زیر گرفت که به گفته شاهدان عینی 3 پسر جوان در دم جان باختند و سه نفر دیگر بشدت زخمی شدند.

حوالی پل کالج یکی از ماشینهای گارد، تظاهر کنندگان را زیر گرفت یک پسر بچه 6 ساله بشدت زخمی شد که به بیمارستان امیر علم منتقل گردید وضعیت او حاد گزارش شده است.

در حال حاضر بخشهای اورژانس بیمارستاهای تهران مملو از زخمی شدگان امروز است،بخصوص بیمارستان 1000 تخته خوابه تعداد زیادی زخمی در آن هستند زخمی شدگان از سنین مختلف می باشند و اکثرا دختران وپسران جوان هستند.

نیروهای گارد ، لباس شخصیها، بسیجی ها و نیروی انتظامی که از مقابله پیاده با مردم هراسناک شده اند با موتورها و خودروهای خود به اعتراضات مردم هجوم می برند.

علی خامنه ای ولی فقیه مطلق رژیم به عنوان کسی که فرماندهی نیروهای سرکوبگر را به عهده دارد با دستور دادن به نیروهی تحت فرمان خود که تا به حال منجر به جان باختن حداقل 7 نفر و تعداد بیشماری زخمی فقط در تهران شده اند برای چندمین بار مرتکب جنایت علیه بشریت شده است.

لازم است که مراجع حقوق بشری و حقوقی بین المللی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت علیه مردم ایران اقدامات لازم را به عمل آورد و جهان نمی تواند و نمی باید نظارگر این جنایتها در ایران باشد.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

6 دی 1388 برابر با 27 دسامبر 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: