۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

هزاران نفر از مردم تهران حدفاصل میدان انقلاب آزادی دست به تضاهرات زدند

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی، از لحظاتی پیش هزاران نفر از مردم تهران از میدان انقلاب بسوی میدان آزادی در حال حرکت هستند آنها شعار های ضد حکومتی سر میدهند.

روز یکشنبه 6 دی ماه حوالی ساعت 11:00 هزاران نفر از میدان انقلاب بسوی میدان آزادی در حال حرکت هستند . خیابانها از میدان انقلاب تا میدان آزادی مملو از جمعیت است و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. شعار هایی که مردم در حین راه پیمائی سر میدهند عبارتند؛ این ماه ماه خونه سید علی سرنگونه /مرگ بر دیکتاتور/ ما اهل کوفه نستیم که پشت یزید بیستیم/ تجاوز جنایت مرگ بر این ولایت / زندانی سیاسی آزاد باید گردد/ دیکتاتور بدونه بزودی سرنگونه

علاوه بر خیابانهای اصلی خیابانهای فرعی مملو از جمعیت است و مردم بصورت خانوادگی در این اعتراضات شرکت دارند حتی بچه های کوچک در این تظاهرات شرکت دارند.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه با مشاهده هزاران نفر از جمعیت با شلیگ هوایی و همراه با موتور سوران خود به جمعیت یورش بردند آنها مردم را با موتورهای خود زیر می گیرند و با باتون مردم را مورد ضرب و شتم قرار میدهند. در حال حاضر درگیری شدیدی بین مردم ونیروهای سرکوبگر در جریان است.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

6 دی 1388 برابر با 27 دسامبر 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: