۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

مردم شهر یاسوج از احمدی نژاد با شعارهایی مانند دروغگو، دروغگو و مرگ بر دیکتاتور استقبال کردند

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،تعداد زیادی از مردم یاسوج بر علیه حضور احمدی نژاد در یاسوج و در حین سخنرانی وی اقدام به سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور و دروغگو،درغگو نمودند.

روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه احمدی نژاد به شهر یاسوج وارد شد و در پارکی نزدیک میدان معلم اقدام به سخنرانی کرد. علیرغم اینکه نیروهای امنیتی و نظامی این منطقه را در کنترل شدید خود داشتند و به صورت گزینشی اجازه ورود به محل سخنرانی می دادند.

اما تعدادی از مردم یاسوج هنگام سخنرانی که در دسته های 30 الی 50 نفره بودند و در قسمتهای مختلف قرار داشتند اقدام به سر دادن شعارهایی علیه احمدی نژاد نمودند.شعارهایی که مردم هنگام سخنرانی علیه او سر می دادند عبارت بود از، دروغگو ،دروغگو،دروغگو/ دروغه دروغه دروغه و همچنین در مواردی شعار مرگ بردیکتاور سر می دادند.

نیروهای لباس شخصی که در بین مردم حضور داشتند اقدام به ضرب و شتم و بیرون کردن شعار دهندگان از محل سخنرانی می نمودند. شعار دادن مردم تا پایان سخنرانی احمدی نژاد ادامه داشت.

از روز گذشته از طرف ستاد خبری وزارت اطلاعات با فعالین دانشجوئی و مدنی شهر تماس گرفته می شد و از آنها خواسته می شد که از صبح امروز خود را به ستاد خبری وزارت اطلاعات در این شهر معرفی کنند.

از شب گذشته و امروز فضای شهر امنیتی و نظامی بود و مامورین در همۀ میادین و نقاط اصلی شهر مستقر شده بودند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

22 اردیبهشت 1389 برابر با 12 می 2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: