۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

بیانیه جمع کثیری از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به مناسبت اعدام 5 زندانی سیاسی

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِينَ يَكْفُرُونَ بِآيَاتِ اللّهِ وَيَقْتُلُونَ النَّبِيِّينَ بِغَيْرِ حَقٍّ وَيَقْتُلُونَ الِّذِينَ يَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النَّاسِ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ(ال عمران 21)

همانان که آیات خدا را نادیده گرفته و پیامبران ونیز مردمی را که به عدالت فرا می خوانند به ناحق می کشند به عذابی دردناک بشرات ده.

همچنان که با خبر شده ایم رژیم حاکم بار دیگر به سلاح پوسیده ارعاب و اعدام روی آورده و روز یکشنبه 19 اردیبهشت با یک سبعیت ناگهانی 5 تن از فرزندان رشید و برومند این سرزمین را مظلومانه به اعدام سپرد.

در چنین شرایطی طبیعی است چهره های علمی ،مذهبی، اساتید ،نویسندگان ، هنرمندان ،ورزشکاران،کارگران ، معلمان ، دانشجویان و دانش آموزان و همۀ وجدانهای بیدار بشری در داخل و خارج کشور شرف خود را به نمایش گذاشته و بر علیه این بیدادگری ها فریاد خشم و اعتراض سر دهند.

بدون شک این خونها و تمامی خونهای به ناحق ریخته دوران حاکمیت ضد انسانی ضایع نبوده و طوفانها و سیلابها از آن بر خواهد خواست که بساط ننگین ستمگران و غارتگران را نابود خواهد ساخت.

و بسا که عامه مردم ایران چند صباحی کار و زندگی روزمره خود را رها کرده و تکلیف خود را با این سیستم ضد انسانی که به مردم اعلان جنگ داده یکسره کرده و این لکه ننگ را برای همیشه از دامان ایران و اسلام پاک سازند.

تا خداوند کوتاهی های گذشته را بر ما ببخشاید و درهای رحمت و برکاتش را بر ما بکشاید و به مظنون گفته حسین بن علی باور کنید :که مرک در راه حق را جز سعادت نبینیم و زندگی ذلت بار با ستمکران را چون ننگ ندانیم.

جان ناچیز تک تک ما فدیه راه راهی مردم باد .که یک کشته به نام به از صد زنده به ننگ

درود بی پایان به روان پاک جان باختگان راه آزادی،

سلام بر جوانان غیور وطن

جمعی کثیری از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج

اردیبهشت 1389

انتشار: فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: