۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

فعالین حقوق بشر و دمکراسی اعدام زندانیان سیاسی را به عنوان یک جنایت علیه بشریت محکوم می کند

بنابه گزارش خبرگزاریهای دولتی و در آستانه 22 بهمن و اعتراضات گسترده مردم صبح امروز حکم قرون وسطائی و ضد بشری اعدام 2 زندانی سیاسی در تهران برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم به اجرا در آمد.

روز پنجشنبه 8 بهمن ماه در یک اقدام ضد بشری دیگر 2 زندانی سیاسی به نام های محمدرضا علی زمانی و آرش رحمان پور برای ایجاد رعب و وحشت اعدام شدند. در ادامه جنایات علیه بشریت در ایران که بصورت مستمر وسازمان یافته پیش برده می شود که تا به حال جان بیشماری از مردم ایران را گرفته است. این جنایتها که از خرداد ماه به او ج خود رسیده است و با گشودن آتش بر روی مردم بی دفاع در اعتراضات خیابانی و به قتل رساندن آنها ادامه یافت. جنایتهای مانند؛ ترور ندا آقا سلطان در معرض دید هزاران اعتراض کننده توسط بسیجیهایی ،انتقال جوانان دستگیر شده اعتراضات به اردوگاه مرگ کهریزک و مورد شکنجه و تجاوز و قتل آنها توسط فرماندهان نیروی انتظامی و بخصوص احمدی مقدم و احمد رضا رادان ، تجاوز به دختران و پسران زندانی و قتل آنها مانند ترانه موسوی که پس از تجاوز وحشیانه وقتل او پیکر وی را به آتش کشیدند ، به گلوله بستن و زیر خودروهای نیروی انتظامی گرفتن مردم در روز عاشورا ، که روزی مذهبی و قابل احترام مردم ایران است و هزاران جنایت دیگر.

دستور سرکوب خونین مردم ایران طی یک سخنرانی رسمی توسط علی خامنه ای در روز 29 خرداد صادر شد. علی خامنه ای پس از آن مردم ایران را که خواهان آزادی و حقوق خود هستند اغتشاشگر و وابسته به خارجی نامید او با این سخنرانی زمینه ساز محاکماتی شد که با دستوردادن به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه منصوب خودش به اجرا در آورد. قوۀ قضائیه ولی فقیه مردم و جوانانی که جنایتهایی مانند قتل،زخمی شدن،ضرب وشتم و دستگیری را که با گرفتن فیلم و عکس به ثبت می رساندند و آنرا منتشر می کردند و در اختیار مراجع حقوقی،حقوق بشری،سیاسیی و افکار عمومی جهان قرار می دادند را بر مبنی قانون محاربه مورد محاکمه و به اعدام محکوم می کند.

سیاستهای سرکوبگرانه که افکارعمومی جهان نسب به آن حساس هستند مانند اعدام زندانیان سیاسی و غیره با دستور مستقیم وی صورت می گیرد.

علی خامنه ای به خاطر جنایتهای گسترده مانند قتل و کشتار ،شکنجه و زندان علیه مردم ایران مرتکب جنایت علیه بشریت شده اشت و قربانیان او از مردم عادی، دانشجویان ،زنان، زندانیان سیاسی ، هموطنان بهائی، مسیحی ،اهل تسنن،کلیمی،دارویش،اقوام مختلف مردم ایران کرد،بلوچ ،آذری،ترکمن و عرب و سایر اقشار جامعه می باشند.

اعدام 2 زندانی سیاسی و اعلام اینکه 9 نفر دیگر در آستانه اعدام قرار دارند برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه و سعی در مرعوب کردن مردم برای جلوگیری از شرکت در اعتراضات گسترده روز 22 بهمن می باشد.

دبیر کل و کمیسر علی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی جهان باید به مسئولیتهای خود عمل کنند و نباید نظارگر قتل و کشتار و اعدام مردم ایران باشند آنها برای پیشگیری از کشتارهای برنامه ریزی شده که حداقل 9 نفر در تهران و بیش از 17 نفر در کردستان می باشند باید دست به اقدامات عاجل و عملی بزنند و از کشتار بیشتر مردم ایران توسط این رژیم جلوگیری نمایند

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام زندانیان سیاسی در ایران و بخصوص اعدامهای امروز و همچنین برنامه ریزی برای اعدام های بیشتر را محکوم می کند و از جهانیان استمداد می طلبد برای نجات جان زندانیان سیاسی به حمایت از آنها برخیزند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
08 دی 1388 برابر با 28 دسامبر 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: