۱۳۸۸ خرداد ۳۰, شنبه

خانواده های زندانیان سیاسی از قطع ارتباطات با عزیزانشان بسیار نگران هستند

بنابه گزارشات رسیده از زندانهای مختلف ایران، از اواسط هفتۀ گذشته ارتباطات زندانیان سیاسی با خانواده هایشان یا بطور کامل قطع شده است و یا در آستانه قطع شدن قرار گرفته.
از اواسط هفتۀ گذشته ارتباطات زندانیان سیاسی با خانواده هایشان یا قطع شده است و یا بسیار محدود شده است. زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین از روز سه شنبه 26 خرداد ماه ، زندانیان سیاسی بند زنان زندان اوین از روز چهارشنبه 27 خرداد ماه و بند 240 زندان اوین بطور کامل قطع شده است. ار تباطات زندانیان سیاسی سایر بندها به حداقل رسیده است.
ارتباطات زندانیان سیاسی زندان اصفهان با خانواده هایشان از از اوایل هفته گذشته قطع شده است. ارتباطات زندانیان سیاسی زندان گوهردشت با خانواده های خود بسیار محدود شده است.
قطع کامل و یا بسیار محدود کردن ارتباطات زندانیان سیاسی با خانواده هایشان برای اکثر خانواده هایی که عزیزان آنها در جریان قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 در زندان بودند و در حال حاضر در زندان بسر می برند،یادآور دورانهای سال 67 می باشد که قبل از آغاز قتل عام ها ارتباطات زندانیان سیاسی را با خانواده هایشان قطع گردید وآنها نسبت به این مسئله شدیدا نگران هستند که اینگونه فجایع بار دیگر تکرار شود و بخصوص با تهدیدات روز گذشته ولی فقیه رژیم علی خامنه ای بر سرکوب خونین مردم بر نگرانی آنها افزوده شده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، نسبت به نیات شوم قطع ارتباطات زندانیان سیاسی با خانواده هایشان شدیدا ابراز نگرانی می کند. و برای پیشگیری از گونه اقدامات انتقام جویانه علیه زندانیان سیاسی بی دفاع خواستار اقدامات عاجل سازمانهای حقوق بشری است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
30 خرداد 1388 برابر با 20 ژون 2009

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: