۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

اعتراضات مردم تهران نسبت به کشتار دانشجویان و جوانان



بنابه گزارشات رسیده از تهران ،در اعتراضات امروز تهران مردم در اعتراض به کشتار دانشجویان و جوانان در تهران وشهرستانها که بازوبند سیاه بسته بودند ساعاتی پیش آغاز شد.

هزاران نفر از مردم تهران در اعتراض به کشتارهای دانشجویان و جوانان با بستن بازبند سیاه از ساعت 15:00 در میدان رضائی ها (هفت تیر) تجمع کردند و از آنجا حرکت خود را آغاز کردند.در حال حاضر به تعداد جمعیت افزوده می شود بطوری که خیابانهای طالقانی، مفتح،ولی عصر،کریم خان زند، شریعتی مملو از جمعیت است.

مردم تهران یک صدا و مصمم شعارهای زیر را فریاد می زنند: مرگ بر ديكتاتور ، مي جنگم مي ميرم ذلت نمي پذيرم، مي جنگم مي ميرم حقمون را پس مي گيرم ، مي كشم مي كشم آنكه برادرم كشت ، نصر من الله و فتح قريب مرگ بر اين دولت مردم فريب،‌نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم و شعارهای دیگر را سر مي دادند.

از ساعت 13 امروز نيروهاي گارد ويژه و موتور سوارها در ميدان هفت تير و تمام خيابانهاي منتهي به هفت تير مستقر شده اند. در كنار مترو طالقاني كه سفارت سابق امريكا قرار دارد و به پايگاه بسيج تبديل شده در پشت بام منتهي به خيابان طالقاني نيروهاي بسيجي و انصار با در دست داشتن اسلحه مستقر شده اند.

جمعيت به قدري زياد است كه نيروهاي گارد جرأ ت نزديك شدن به جمعيت را ندارند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران،یاد و خاطرۀ جان باختگان راه آزادی را گرامی میدارد و نسبت به هرگونه خشونت که به دستور ولی فقیه علیه مردم صورت می گیرد هشدار و محکوم می کند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
27 خرداد 1388 برابر با 17 ژون 2009


http://hrdai.blogspot.com

http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: