۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

اعتراضات جوانان در میادین مختلف تهران


بنابه گزراشات رسیده از میادین مختلف شهر تهران جوانان به صورت گروههای بیش از 1000 نفر با شعار مرگ بر دیکتاتور اعتراضات خود را آغاز کردند.
از ساعت 18:00 جمعیتی بیش از 1000 نفر در میدان انقلاب تجمع کردند و تعدادی بصورت پراکنده در خیابانهای اطراف انقلاب و جمعیتی با همین ابعاد در میدان ولی عصر تجمع کرده اند.جوانان در حالیکه دستها را به علامت پیروزی در بالای سر خود گرفته اند شعار مرگ بر دیکتاتور سر می دهند. بر تعداد جمعیت معترض لحظه به لحظه افزوده می شود.
جوانان معترض حرکت خود را حوالی ساعت 19:00 از میدان ولی عصر به سمت ونک و شریعتی آغاز کردند. همچنین گفته می شود در میدان های تجریش و یوسف آباد جوانان معترض تجمع کرده اند .

نیروی گارد ویژه در میدان انقلاب با باتوم به سوی مردم یورش برد ند و ضمن ضرب وشتم آنها تعدادی از جوانان معترض را دستگیر وبا خود بردند.
نیروهای گارد ویژه ، بسیج و لباس شخصیها به فاصلۀ کمی از هم ایستاده اند. این نیروهای از خیایان آزادی تا میدان ولی عصر و خیابانهای اطراف با در دست داشتن باتوم آرایش گرفته اند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یورش وحشیانه به جمعیت تجمع کننده و مورد ضرب وشتم قرار دادن آنها و دستگیری جوانان را محکوم می کند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
8 تیر 1388 برابر با 29 ژون 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: