۱۳۸۸ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

محمد مقیسه ای معروف به ناصریان از اعضای هیئت مرگ قصد محاکمه دانشجوی زندانی را دارد

بنابه گزارشات رسیده از بند مخوف 209 زندان اوین، پرونده دانشجوی زندانی شبنم مددزاده و برادرش فرزاد مددزاده به شعبه 28 دادگاه انقلاب ارسال شده است.
دانشجوی زندانی شبنم مددزاده و برادرش فرزاد مددزاده که 111 روز خود را در بند 209 زندان اوین سپری کردند و در طی این مدت تحت فشارهای شدید جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشتند. بازجویان وزارت اطلاعات به آنها اتهامات زیادی نسبت داده اند و قصد دارند آنها را بر مبنای محاربه محاکمه نمایند.
خانواده آقای مددزاده روز شنبه 9 خرداد ماه برای پیگیری وضعیت فرزندانشان به دادگاه انقلاب مراجعه کردنن که به آنها گفته شد پرونده فرزندانشان به شعبه 28 دادگاه انقلاب که رئیس آن فردی بنام محمد مقیسه ای معروف به ناصریان می باشد و از اعضای هیئت مرگ در قتل عام زندانیان سیاسی سال 1367 است فرستاده شده است.
لازم به یادآوری است خانم شبنم مددزاده دانشجوی سال سوم کامپیوتر تربیت معلم تهران واحد کرج ، اول اسفند ماه هنگام بازگشت از دانشگاه در خیابان توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر شد و متعاقب آن برادر ایشون آقای فرزاد مددزاده دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شدند. پس از 4 روز پیگیریهای مستمر، به خانواده آنها اطلاع داده شد که به بند 209 زندان اوین منتقل شده اند. دانشجوی زندانی شبنم مددزاده و برادرش فرزاد مددزاده 111 روز است که در بند مخوف 209 زندانی می باشند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران، دستگیری،انتقال به سلولهای انفرادی،تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار دادن ومحاکمۀ آنها بر مبنای محاربه را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد و سایر سازمانهای حقوق بشری خواستار اقدامات عملی برای آزادی فوری و بی قید وشرط آنها است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
19 خرداد ماه برابر با 9 ژون 2009

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: