۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

هزاران نفر از مردم معترض تهران در میدان انقلاب در حال تجمع هستند

بنابه گزارشات رسیده از میدان انقلاب جمعیت معترض در آنجا موج می زند و نیروهای گارد ویژه به تجمع مردم یورش می برند و آنها مورد ضرب وشتم قرار میدهد.
از بعد ظهر جمعیت گسترده ای در میدان انقلاب تجمع کردند و گفته می شود که تعداد آنها به هزاران نفر می رسد خیابانها و پیاده روها از جمعیت موج می زند و رفته رفته بر تعداد آنها افزوده می شود جوانان هر از چند گاهی اقدام به دادن شعار می کنند. شعارها یی مانند مرگ بر دیکتاتور ، آزادی؛ازادی ،مرگ بر احمدی نژاد ، مرگ بر این دولت مردم فریب و سید علی پینوشه ایران شیلی نمیشه همچنین شعارهای امروز نسبت به روز گذشته رادیکالتر شده است و بیشتر متوجه علی خامنه ا ی ولی فقیه رژیم می باشد .
از طرفی دیگر حضور نیروهای گارد ویژه نسبت به روز گذشته بیشتر شده اند. آنها مسیر انقلاب به سوی ولی عصر را بسته اند. نیروهای گارد ویژه به جوانان و جمعیت معترض حمله ور می شود و آنها را آماج باتومهای خود قرار میدهند.نیروی اطلاعاتی و گارد ویژه حتی عابرین پیاده و سالمندان را آماج باتومهای خود قرار میدهند. آنها همچنین به صورت دسته های مختلف در حالی که حرکت می کنند با باتومهای خود به نرده ها می کوبند و یا اینکه به باتومهای یگدیگر می کوبند . هدف از این اعمال ایجاد رعب و وحشت می باشد ولی حضور گسترده گارد ویژه و نیروهای اطلاعاتی تاثیری در ادامه حضور مردم نداشته است.
همچنین در خیابانهای مختلف تهران دود و آتش به چشم می خورد و گفته می شود که در بعضی از خیابانها لاستیک آتش زده شده است.
جوانان خود را برای تاریک شدن هوا و گسترش اعتراض در سطح شهر و سر دادن شعار علیه این رژیم آماده می کنند .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یکبار دیگر نسبت به سرکوب خونین مردم ایران هشدار میدهد و از جامعۀ بین المللی خواستار محکوم کردن اعمال سرکوبگرانه این رژیم است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
24 خرداد 1388 برابر با 14 ژون 2009





http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: