۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

بیانیه زندانیان سیاسی اصفهان در حمایت از بهروز جاوید طهرانی

بنام خدا
در آستانه انتخابات فرمایشی و در راستای خاموش کردن فریاد پیام رسانان و منادیان آزادی، رژیم ولایت فقیه و سرگردۀ ننگینش خامنه ای وحشت زده از موج بیداری مردم ایران اعمال فشار بر زندانیان سیاسی را به قصد هر چه بیشتر کردن خفقان در دستور کار قرار داده است.
و از همین رو است که بهروز جاوید طهرانی این مبارز مقاوم و زندانی سیاسی را بعد از تحمل سالها شکنجه یکبار دیگر از درون زندان وحین تحمل حبس به سلول انفرادی منتقل کرده است . این اقدام رژیم با توجه به پیشینۀ پر کینه اش از آزادیخواهان نگران کننده است .
رژیم ملاها طی سالهای اخیر دست به سلسله قتل های زنجیره ای زندانیان سیاسی درون زندانها و شکنجه گاهها زده است. که قتل فجیع امیرحشمت ساران و تعدادی دیگر از زندانیان سیاسی همچون اکبر محمدی و ولی الله فیض مهدوی از آن نمونه اند و جالب اینجاست که هر بار رژیم مدعی شده است که اینان به خودی خود مرده اند و یا خودکشی کرده اند .
و این در حالی است که رژیم حتی از تحویل پیکر این عزیزان به خانواده هایشان جهت کالبد شکافی و پیگیری علت مرک جلوگیری کرده است که این خود به خوبی نشان از عمق فاجعه ای ننگین رژیم می دهد
لذا ما زندانیان سیاسی با توجه به انتشار اخباری مبنی بر اقدام به خودکشی بهروز جاوید طهرانی نسبت به قصد شوم رژیم در خصوص این زندانی هشدار میدهیم و از کلیۀ مجامع حقوق بشری و فعالین این عرصه عاجزانه تقاضا داریم با فشار بر رژیم ولایت فقیه مانع از وقوع جنایتی دیگر علیه زندانیان سیاسی شوند .
زندانیان سیاسی زندان مرکزی اصفهان
12 خرداد 1388

انتشار:
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: