۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

اسامی تعداد دیگری از زخمی شدگان اخیر

بنابه گزارشات رسیده یورشهای وحشیانه و غیر انسانی نیروهای سرکوبگر همچنان از مردم بی دفاع انبوهی قربانی وزخمی می گیرد .
در روزهای اخیر نیروهای یگان ویژه، سپاه پاسداران،بسیج و لباس شخصیها که تحت امر ولی فقیه رژیم علی خامنه ای عمل می کنند .دست به یورشها ی و حشیانه و ضد بشری علیه مردم بی دفاع می زنند و آنها را به قصد کشت و یا ناقص کردن آماج گلوله ها و باطومها وسایر ابزارهای خود قرار میدهند.
در اثر یورشهای وحشیانه اخیر تعداد زیادی از مردم بیدفاع جانباختن و یا اینکه زخمی شدند. که در اینجا بخش بسیار کوچکی از اسامی زخمی شدگان اخیر جهت اطلاع عموم از جنایاتی که بر مردم ایران روا شده است می رسانیم،
1-بهاره محمدي چهارشنبه 3 تير در ميدان بهارستان با ضربات باتوم دچار شكستگي بيني شده
2- مصطفي طالقاني چهارشنبه در ميدان بهارستان دچار شكستگي دست شده
3- لطف الله ايزدي چهارشنبه 3 تير در ميدان بهارستان دچار شكستگي سر شده
4- محسن پاشايي چهارشنبه 3 تير در ميدان بهارستان به علت اصابت گلوله به پهلوي راست زخمي شده و تا كنون هيچ خبري از وي نيست

آمار زخمی شدگان اخیر بسیار بسیار بالا است و این تنها بخش بسیار کوچکی است که ما اقدام به انتشار آن نمودیم. به دستور ولی فقیه علی خامنه ای بیمارستانها برای زخمی شدگان یورشها نا امن شده است و اکثر مردم بخاطر دستگیر نشدن د رمنازل خود با امکانات بسیار محدود تحت درمان قرار می گیرند. مامورین وزارت اطلاعات و حراست بیمارستانها زخمی شدگان وخیم را شناسائی و هویت آنها را ثبت می کنند و در موارد متعدد از بیمارستان به نقاط نامعلومی منتقل می کنند. شرایط زخمی شدگان در شهرستانها بسیار بدتر می باشد مامورین وزارت اطلاعات فشارهای زیادی روی خانواده های آنها می آورند که اسامی جانباختگان و زخمی ها انتشار نیابد تا بدینوسیله جنایت خود را پنهان کنند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، تلاش وزارت اطلاعات برای دستگیری زخمی شدگان و انتقال آنها به نقاط نامعلوم را محکوم می کند و از مراجع بین المللی خواستار اقدامات لازم برای پیشگیری از دستگیری زخمی شدگان و انتقال آنها به نقاط نامعلوم است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
06 تیر 1388 برابر با 27 ژون 2009

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193





هیچ نظری موجود نیست: