۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

استمداد یک زندانی سیاسی کرد از سازمانهای حقوق بشری جهان


زندانی سیاسی رضا شریفی بوکانی گزارشی از وضعیت و شرایط حاد جسمی و بلاتکلیفی خود را که در زندان مخوف گوهردشت کرج بسر می برد تهیه و جهت انتشار برای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ارسال نموده است که متن گزارش به قرار زیر می باشد:
اینجانب رضا شریفی بوکانی در تاریخ 20 اردیبهشت 1389 توسط نیروهای امنیتی و اطلاعات سپاه دستگیر شدم. آنها بدون داشتن حکم بازداشت از دادگاه بصورت غیر قانونی و غیر انسانی من را دستگیر کردند و مورد ضرب و شتم قرار دادند سپس من را به دادگاه انقلاب بخش قدس به ریاست بازپرسی علی عهدی قرار بازداشت صادر گردید و به اتهام اقدام علیه امنیت نظام بازداشت شدم و روانه بازداشتگاه اطلاعات سپاه پاسداران شدم که پس از مدتی با اجازه قاضی دادگاه و تبدیل قرار بازداشت دوباره به زندان اوین بازداشتگاه 209 انتقال یافتم .
حال اینجانب رضا شریفی بوکانی زندانی سیاسی کرد که از همان موقع در بلاتکلیفی بسر می برم و در تبعید در زندان رجایی شهر هستم . بدلیل مریضی حاد تنفسی و انحراف بینی که در زندان رجایی شهر بند 4 سالن 10 دچار آن هستم و بارها پیگیری درمان بیماریم شدم ولی متاسفانه با بی توجهی مسئولین زندان مواجه هستم .
لذا اینجانب رضا شریفی بوکانی از نهادها و سازمانهای جهانی حقوق بشر تقاضا دارم که در مورد وضعیت بنده اقدامات لازم برای رسیدگی به وضعیت بیماری و بلاتکلیفی من صورت گیرد.
با سپاس فراوان
زندانی سیاسی رضا شریفی بوکانی
آذر ماه 1389
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
http://hrdai.blogspot.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: