۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

پیام زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو


زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی که خود از دستگیر شدگان قیام دانشجویان در 18 تیر 78 می باشد طی پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو از دانشجویان خواست که در این روز فرخنده یک صدا دیکتاتوری و استبداد مذهبی را محکوم و آزادی و دمکراسی را فریاد زنند. متن کامل پیام به قرار زیر می باشد:
پديده جنبش های دانشجويی و نقش آن درنهضت دمكراسی خواهی ملت ايران پيش از اين بسيار تبيين و مورد اظهار نظر صاحب نظران قرار گرفته است و نيازی به تكرار و قلمی كردن مجدد اين جانب در اين فرصت كم نيست.

بي شك امروز ما لحظات مهمی در پيش رو داريم، لحظات مشهود از آينده نگری، شجاعت و احساس مسئوليت ملت شجاع و غيور ايران كه ثابت كرده كه هميشه متاثر از قشر دانشجو بوده است و اينك آرزو دارد تا روز ۱۶ آذر، شاه بيت غزل انقلاب به وسيله اين قشر نخبه جامعه ما سروده شود.

بي شك هرعمل شجاعانه و آگاهانه ای كه دانشجويان در اين روز تاريخی انجام دهند می تواند قابل تعميم به كل اقشار جامعه ما باشد.

دانشجويان شجاع و پيشرو دست در دست زنان و مردان و كارگران بايد در اين روز فرخنده يك صدا ديكتاتوری و استبداد مذهبی را محكوم و آزادی و دموكراسی را فرياد زنند تا اين روز بعنوان نقطه عطفی درحركت يك صد ساله دموكراسی خواهی ملت ايران در سالنامه های پرافتخارمان پررنگ تر گردد.

ميعادگاه ما ۱۶ آذر دانشگاههای ايران،
بهروز جاويد تهرانی
زندا ن گوهردشت كرج
12 آذر 1389
http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: