۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

بلاتکلیفی فعال سندیکایی شرکت واحد غلامرضا غلامحسینی در بند 4 زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" فعال سندیکایی شرکت واحد غلامرضا غلامحسینی پس از چند هفته شکنجه های جسمی و روحی در بند سپاه توسط بازجویان وزارت اطلاعات به بند 4 زندان گوهردشت کرج منتقل شد.
فعال سندیکایی بیش از 1 ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت تا او را وادار به اعترافات دروغین علیه خود نمایند.او پس از طی کردن شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی در بند سپاه چند روز گذشته به بند 4 زندان گوهردشت کرج منتقل گردید و همچنان در شرایط بلاتکلیفی نگهداری می شود.
فعال سندیکایی غلامرضا غلامحسینی 44 ساله، 12 آبان ماه با یورش مامورین وزارت اطلاعات ربوده و به بند سپاه شکنجه گاه وزارت اطلاعات در زندان گوهردشت کرج منتقل شد. آقای غلامحسینی در جریان اعتراضات و اعتصابات گسترده کارکنان شرکت واحد تهران در سال 84 دستگیر وچند هفته در زندان اوین در بازداشت بسر برد و نزدیک به 4 سال از کار تعلیق شد. او حدودا 8 ماه پیش پس از صدور رای بازگشت به کار، اداره کار توانست به محل کار خود بازگردد ولی 2 مردادماه مجددا با بهانه های واهی از کار تعلیق شد.
در حال حاضر علاوه بر غلامرضا غلامحسینی رهبران سندیکا منصور اسالو و ابراهیم مددی و یکی از اعضای هیئت مدیره سندیکا رضا شهابی و همچنین اعضای سندیکا مانند مرتضی کمساری و علی اکبر نظری در زندانهای اوین ،گوهردشت و قزل حصار کرج در بازداشت بسر می برند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،خواستار آزادی بی قید و شرط تمامی فعالین کارگری و زندانیان سیاسی در ایران است و از کمیسر عالی حقوق بشر ، سازمان جهانی کار و تمامی سندیکاههای کارگری جهان خواستار تلاش گسترده برای آزادی بی قید و شرط فعالین سندیکایی در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
18 آذر 1389 برابر با 09 دسامبر 2010
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
سازمان جهانی کار
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: