۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

انتقال تمامی زندانیان سیاسی بند 4 به کریدور بند 2 زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" انتقال تمامی زندانیان سیاسی بند4 به کریدور بند 2 زندان گوهردشت کرج برای تحت فشارهای غیر انسانی قرار دادن آنها.
روز یکشنبه 28 آذرماه تمامی زندانیان سیاسی بند4 به سالن 5 بند 2 زندان گوهردشت کرج منتقل شدند.اسامی زندانیان سیاسی که به بند 2 زندان گوهردشت کرج منتقل شده اند عبارتند از؛ آقایان علی صارمی ،سعید ماسوری ،غلامرضا غلامحسینی،کریم عزیز معروف، رضا شریفی بوکانی ،حسن تفاح و خالد حرانی می باشند.
زندانیان سیاسی که صبح امروز به سالن 5 بند2 منتقل شده اند در راهروی بند در سرمای و شرایط غیر انسانی و طاقت فرسا نگهداری می شوند و به نظر می آید برای تحت فشار قرار دادن آنها قصد دارند آنها را در کریدور بند 2 نگهداری نمایند.
از طرفی دیگر زندانیان سیاسی به گردانندگان زندان گوهردشت کرج هشدار داده اند اگر به سرعت به وضعیت آنها رسیدگی نشود برای پایان دادن به شرایط غیر انسانی،توهین آمیز و قرون وسطایی ناچار به اعتصاب غذا هستند.
در حال حاضر علاوه بر زندانیان سیاسی فوق که به بند 2 منتقل شدند زندانیان سیاسی الله وردی روحی 62 ساله،حمید میبودی،جعفر اقدامی ،کریم پورصمدی و تعداد دیگری از زندانیان سیاسی در بند 2 زندان گوهردشت کرج زندانی هستند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، قرار دادن زندانیان سیاسی در کریدور بند 2 برای تحت فشار قرار دادن و وادار کردن آنها به اعتصاب غذا را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی برای پایان دادن به شکنجه های سیستماتیک و سازمان یافته علیه زندانیان سیاسی در زندانهای ولی فقیه علی خامنه ای در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
28 آذر 1389 برابر با 19 دسامبر 2010
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: