۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

فراخوان هواداران آقای بروجردی به مناسبت بزرگداشت 16 آذر

فراخوان بزرگداشت 16 آذر که توسط هوادارا آقای بروجردی روحانی در بند جهت انتشار برای "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ارسال شده است به قرار زیر می باشد:

طی سالیان متمادی، جنبش دانشجویی ایران همواره یکی از مؤثرترین جنبشهای ملی و مدنی بوده که در مسیر رویارویی با استبداد دینی و خودکامگی سیاسی هزینه های هنگفتی را متحمل نموده است. تداوم روحیه آزادیخواهی و تحجر زدایی، نشأت گرفته از درک واقع بینانه این قشر فرهیخته نسبت به حقایق موجود در جامعه دارد.
نام شهیدانی چون زنده یاد اکبر محمدی، عزت ابراهیم نژاد و کیانوش آسا و زندانیان آزاده ای همچون بهروز جاوید طهرانی، مجید توکلی و ... برای همیشه بر تارک مبارزات میهنی و وطنی میدرخشد و بر خط مستکبرین داخلی که با سرپوش دیانت و اسلامیت به مبارزه با خرد و آگاهی بپا خواسته، قلم بطلان میکشد.
امروزه بیش از پیش، ملت نجیب ایران زمین نیازمند الگوگیری از آموزه های رهایی بخش مبارزات مسالمت آمیز است.
سرمشق قرار دادن جنبشهای آزادیخواهی و تعمیم روحیه ظلم ستیزی از اهم ملزومات جهت نیل به جامعه ای مبتنی بر دمکراسی و حقوق شهروندی است. در این راستا همبستگی و هماهنگی سایر جنبشهای مبارز و اقشار آزاده مردمی، به دور از تعصبات اعتقادی، قومی، قبیله ای، نژادی، حزبی و گروهی، دژ عظیمی در مقابل زورگویان و مدعیان خواهد بود که پیروزی و شکست ناپذیری را به ارمغان می آورد.
تشکل هواداران زندانی سکولار، آقای بروجردی، که خود قربانی تز مجعول « دیانت ما عین سیاست ماست» می باشد، به منظور بزرگداشت 16 آذر، از همه هموطنان در سرتاسر جهان دعوت می نماید تا بار دیگر با برگزاری حرکتهای اعتراضی مسالمت آمیز در داخل و خارج از کشور، سرکوب مستمر و نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران را محکوم نموده و همبستگی کامل خود را با جنبش اعتراضی ایران اعلام نمایند.

هرگز از مرگ نهراسيده ام
اگر چه دستانش از ابتـذال، شکننده تر بود.
هراس من – باری – همه از مردن در سرزمينی است
که مزد گورکن
از آزادی آدمی
افزون تر باشد!

تشکل هواداران زندانی عقیدتی، سید حسین کاظمینی بروجردی

آذر 1389
http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: