۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

بلاگفا با فشار اطلاعات سپاه پاسداران پژواک زندانیان را مسدود کرد

بلاگفا در یک اقدام سانسور آمیز و بر خلاف اصول و مبانی اطلاع رسانی بی طرفانه و به دستور اطلاعات سپاه پاسداران وبلاگ پژواک زندانیان را که در انتشار گزارشتهای نقض حقوق بشر فعالیت داشت. از بامداد روز پنجشنبه مسدود کرد.

از صبح روز پنجشنبه 24 تیر ماه با دلایل http://pejvakzendanyan.blogfa.com/وبلاگ پژواک زندانیان واهی که بر صفحۀ اصلی آن قرار داده شده است و به قرار زیر است: دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ/ تخطی از قوانین استفاده از سایت / انتشار محتوای غیر اخلاقی یا محتوایی که براساس قوانین کشور تخلف است اعلام انسداد آن را کرده است.

وبلاگ پژواک زندانیان گزارشهای مستند و دقیق در مورد جنایت علیه بشریت در ایران انتشار می داد. در این گزارشات مستند که همراه با زمان ،مکان ،نام قربانی و رفتارهای که با قربانی صورت گرفته است و همچنین نام کسانی که در جنایت علیه بشریت در ایران مشغول بکار هستند ذکر می شد. این گزارشات در اختیار سازمانهای حقوق بشری،رسانه ها و افکار عمومی قرار میگرفت و از منابع قابل اعتماد و قابل استناد رسانه ها و سازمانهای حقوق بشری بود.

گزارشهای حقوق بشری انتشار یافته موجود در هر جایی قابل ارائه می باشد . هیچکدام از این گزارشها با دلایلی که بر صفحۀ اول وبلاگ ذکر شده است مغایرت نداشته است.مگر اینکه منظور از دستور مراجع قانونی و تخطی از قوانین همان اطلاعات سپاه پاسداران و مامورین آن می باشند که در جنایت علیه بشریت و شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی ،کودکان ،سنکسار وتجاوز سیستماتیک و سازمان یافته به حقوق مردم مشغول هستند . آنها از ما که افشا کننده این جنایتها هستیم و دستان آغشته به خون مردم ایران را برای جهانیان آشکار می کنیم هراس دارند و با اعمال بیشرمانه سانسور سعی در پنهان کردن جنایات خود هستند.

ما عکس صفحه اول وبلاگ پژواک زندانیان با دلیل ذکر شده را به سازمانهای مدافع حقوق وبلاگ نویسان و سایر سازمانهای مربوطه ارسال خواهیم کرد . بلاگفا باید جوابگوی این عمل شرم آور خود به مسئولین وبلاگ پژواک زندانیان باید باشد و بی درنگ و با عذر خواهی علنی و رسمی خود به ادامه انسداد آن پایان دهد. در غیر اینصورت اقدامات حقوقی لازم در این رابطه اتخاذ خواهد گردید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران بر ابعاد افشای جنایت علیه بشریت در ایران بطور مضاعف خواهد افزود. مسدود کردن وبلاگ پژواک زندانیان در عزم و آراده ما برای افشای جنایت علیه بشریت این رژیم هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

24 تیر 1389 برابر با 15 ژولای 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

گزارشگران بدون مرز


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: