۱۳۸۹ تیر ۳۱, پنجشنبه

یورش زندانبانان ولی فقیه علی خامنه ای به زندانیان سیاسی و ضرب و جرح آنها

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانیان سیاسی بند 4 زندان گوهردشت کرج مورد یورش وحشیانه و ضرب و جرح قرار گرفتند.

روز پنجشنبه 31 تیر ماه زندانیان سیاسی مورد یورش و ضرب و شتم محمود مغنیان رئیس بند 4 زندان گوهردشت کرج و باندهای مافیایی او قرار گرفتند. حوالی ساعت 10:30 خالد حردانی که در سلول شماره 15 خود بسر می برد توسط یکی از زندانیان خطرناک مورد یورش قرار می گیرد. در پی این حمله محمود مغنیان رئیس بند4 او را احضار می کند و مورد بازخواست و توهین قرار می دهد. وقتی با اعتراض آقای حردانی مواجه می شود.آقای حردانی را آماج ضربات باتون خود قرار می دهد.

پس از ضرب و شتم و اهانت به زندانی خالد حردانی او را به سلولهای انفرادی منتقل می کند.

محمود مغنیان پس از ضرب وشتم و انتقال زندانی خالد حردانی به سلول انفرادی به باند مافیایی که به دستور او عمل می کنند و در بند در توضیح مواد مخدر و سرکوب زندانیان مشغول هستند دستور یورش به زندانیان سیاسی را میدهد.

دانشجوی زندانی هود یازرلو مورد یورش و ضرب وجرح وحشیانه چند نفر از باند مافیایی قرار می گیرد.هود یازرلو در اثر ضرباتی که به سرش وارد شده است تا حدی بینایی خود را از دست داده است و قسمتهای مختلف بدنش دچار زخمهایی شده است.

محمود مغنیان پس از ضرب وشتم وحشیانه دانشجوی زندانی هود یازرلو توسط باند مافیایی بند به زندانی سیاسی هود یازرلو دستور داده است که از سلول زندانیان سیاسی به سلول باند مافیای حمله کننده به وی نقل مکان کند. مغنیان با این نقل مکان قصد دارد که جان این دانشجوی زندانی را در معرض خطر جدی قرار دهد.زندانیان سیاسی نسبت به این جابجایی اعتراض کرده اند و قصد دارند دست به اقدامات اعتراض آمیزی بزنند.

محمود مغنیان از جمله کسانی است که در کشتارهای دهۀ 60 و بخصوص سال 67 در زندان گوهردشت کرج نقش داشته است و تعداد زیادی از زندانیان سیاسی را خود اعدام کرده است.این فرد از مجریان حملات خونین علیه زندانیان سیاسی بوده است که در اثر این حملات زنده یاد امیر حسین حشمت ساران و بهروز جاوید طهرانی و افشین بایمانی و سایر زندانیان آسیب جدی دیدند.این فرد از جنایتکاران علی بشریت است و بارها نام او در بیانیه های (فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ) و اعمال ضد بشری او ذکر شده است.

حمله به زندانیان سیاسی به دلیل حساسیت خاص بین المللی در دفتر ولی فقیه علی خامنه ای تصمیم گیری می شود و توسط بازجویان وزارت اطلاعات طراحی و در زندان توسط علی حاج کاظم وعلی محمدی رئیس و معاون زندان ،کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و رئیس بند به اجرا گذاشته می شود.

مسئولیت مستقیم جان زندانیان سیاسی به عهده ولی فقیه علی خامنه ای است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورش وحشیانه به زندانیان سیاسی اسیر و بی دفاع و مورد ضرب وشتم قرار دادند و انتقال آنها به سلول انفرادی را به عنوان یک جنایت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در زندانهای ولی فقیه علی خامنه ای است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

31 تیر 1389 برابر با 22 ژولای 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: