۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

حسن آخریان معروف به جلاد بند1 زندان گوهردشت کرج برکنار شد

بنابه گزارشات رسیده "به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" حسن آخریان معروف به جلاد بند 1 زندان گوهردشت کرج که در شکنجه و جنایت شهرت خاصی داشت پس از افشاگری گسترده جنایتهای اواز ریاست بند 1 زندان گوهردشت کرج برکنار شد.

روز پنجشنبه 17 تیر ماه حسن آخریان رئیس بند 1 زندان گوهردشت کرج که زندانیان به او لقب جلاد بند داده بودند از ریاست بند 1 زندان گوهردشت برکنار شد.این جنایتکار علیه بشریت در شکنجه وحشیانه و قرون وسطائی زندانیان اسیر و بی دفاع نقش موثری داشت.او در زمان به عهده گرفتن ریاست این بند اقدام به ساختن شکنجه گاهی نمود که خود شخصا زندانیان را مورد وحشیانه ترین شکنجه ها قرار می داد.

حسن آخریان دستور می داد که به زندانیان بی دفاع پابند ،دست بند از پشت و چشم بند بزنند و همراه با افسر پاسدار آقا میرزائی و پاسداربندهایی مانند محمدی اقدام به تجاوز جنسی،استعمال باتون ،شکستن دست و پا و سایر اعضای بند زندانیان می نمودند. پس از مقاومت گسترده زندانیان و افشای جنایتهای هولناک او، مدتی از حضور در شکنجه گاه بند 1 خوداری می کرد تا اینکه امروز او را از این بند برکنار کردند.

علی حاج کاظم رئیس زندان ،علی محمدی معاون زندان به حسن آخریان اختیارات گسترده ای داده بودند که بتواند هر جنایتی را علیه زندانیان در زندان مرتکب شود.افراد فوق الذکر و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و رضا ترابی رئیس بازرسی از جنایتکاران علیه بشریت می باشند همدستان این فرد در شکنجه های وحشیانه و قرون وسطائی هستند.

زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی به دستور این فرد بیش از یک سال است که به بند 1 زندان گوهردشت کرج منتقل شده است. او اکثر مدت بازداشت خود را در سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی گذراند.حسن آخریان نسبت به زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی کینه ای ضد بشری دارد و در طی این مدت که او رئیس بند 1 بود. تقریبا دائم در سلولهای انفرادی بسر برد.زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی از 9 خرداد ماه در بدترین سلول انفرادی و در شرایط قرون وسطائی قرار داده شده است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،خواستار تحت پیگرد قرار دادن جنایتکاران علیه بشریت در ایران است و ازکمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران خواستار اقدامات لازم برای کشاندن این جنایتکاران علیه بشریت به پای میز محاکمه و مجازات آنها است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

17 تیر 1389 برابر با 8 ژولای 2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: