۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

به محاصره در آوردن دانشگاه شریف و پلی تکنیک توسط نیروهای سرکوبگر

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" به مناسبت سالگرد گرامیداشت کشتار 30 خرداد که به فرمان علی خامنه در 29 خرداد ماه صادر شد نیروهای سرکوبگر وی دانشگاه پلی تکنیک و دانشگاه صنعتی شریف را به محاصره خود درآورده اند.

روز یکشنبه 30 خرداد ماه از حوالی ساعت 11:00 صبح تعداد زیادی از نیروهای سرکوبگر، دانشگاه های پلی تکنیک و دانشگاه صنعتی شریف را به محاصره درآوردند. دانشگاه امیر کبیر در محاصره نزدیک به200 نفر از نیروهای سرکوبگر که با تجهیزات کامل سرکوب می باشند قرار دارد.

همچنین نیروهای ویژه سپاه پاسداران (لباس شخصیها) و بسیجیهای و سایر نیروهای سرکوبگر دانشگاه صنعتی شریف را در محاصره خود گرفته اند.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه با توقف در مقابل درب دانشگاه قصد دارند که مردم را از اعتراضات دانشجویان در درون دانشگاه را مخفی نگه دارند.

مردم تهران و دانشجویان قصد دارند که با حضور و اعتراضات گسترده سالگرد شهدای 30 خرداد را گرامی بدارند. سال گذشته علی خامنه ای ولی فقیه در روز 29 خرداد ماه دستور قتل مردم ایران را بصورت علنی صادر نمود و در پی آن بود که نیروهای سرکوبگر او بر روی مردم آتش گشودند و ده ها نفر از مردم تهران را به خاک و خون کشیدند. که از جملۀ آنها شهید راه آزادی ندا اقا سلطان بود که مظلومیت ملت ایران را به جهانیان نشان داد و جهان را از جنایتهای عریان و ضد بشری که در ایران جریان دارد آگاه نمود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

30 خرداد 1389 برابر با 20 ژوان 2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: