۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

بابک ساران فرزند زنده یاد امیر حسین حشمت ساران دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شد

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"بابک ساران فرزند جانباخته راه آزادی امیر حسین حشمت ساران با یورش لباس شخصیها دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شد.

روز شنبه 22 خرداد ماه حوالی ساعت 20:15 بابک ساران 25 ساله و دانشجوی مهندسی عمران و محروم از تحصیل در خیابان فخر رازی توسط موتور سوارهای بسیجی مسجد سجاد که پایگاه بسیج است مورد یورش قرار گرفت و دستگیر گردید.

بابک ساران ساعتی قبل از دستگیری بی دلیل مورد یورش لباس شخصیها قرار گرفت و او را وحشیانه آماج باتونهای خود قرار دادند که از ناحیه کمر و پا دچار صدماتی شد.

بابک ساران فرزند زنده یاد امیر حسین حشمت ساران می باشد که در سال 1387 در زندان گوهردشت کرج پس از تحمل سالها اسارت و شکنجه به قتل رسید.

نیروهای سرکوبگر بسیج و لباس شخصی در کوچه و خیابانهای تهران با موتورهای خود در حال گشت زدن هستند و به شکار جوانان دختر و پسر می پردازند بخصوص جوانانی که در کوچه های خلوت در حال تردد هستند طعمه این جنایتکاران علیه بشریت می شوند. گزارشاتی حاکی از دستگیری تعداد زیادی از جوانان در سطح تهران با این شیوه است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورش وحشیانه ،ضرب وشتم و دستگیری جوانان را محکوم می کند و خواستار دخالت کمیسر عالی حقوق بشر و گزارگر ویژه دستگیریهای خودسرانه و شکنجه سازمان ملل متحد برای آزادی بی قید وشرط دستگیر شدگان امروز است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

22 خرداد 1389 برابر با 12 ژوان 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: