۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

اعتراضات گسترده شبانه در تهران و شهرستانها با شعار مرگ بر دیکتاتور


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" اعتراضات گسترده شبانه مردم تهران و شهرستانها در مناطق مختلف شهر با قرار گرفتن بر بام منازل اقدام به سر دادن بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور نمودند.

غروب روز جمعه 21 خرداد ماه و در آستانه سالگرد قیام مردم ایران مردم تهران با قرار گرفتن بر بام منازل ،بالکنهای طبقات ساختمانها و از پشت پنجره ها اقدام به سر دادن باگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور نمودند.

فضای شهر تهران آگنده از فریاد اعتراضات شبانه مردم بود و این اعتراضات به حدی گسترده بود که در اکثر نقاط تهران شنیده می شد. شدت اعتراضات در خوابگاههای دانشجویی نسبت به دیگر نقاط تهران بیشتر بود

اعتراضات شبانه از حوالی ساعت 22:00 آغاز و تا 22:45 ادامه یافت .

همچنین گزارشهایی از شهرهای اصفهان و شیراز حاکی از اعتراضات شبانه و سر دادن بانگ الله اکبر و فریادی مرگ بر دیکتاتور در سطح شهر شنیده می شد.

فریادهای گسترده اعتراضات امشب نیروهای سرکوبگر را وحشت زده کرده است. مردم تهران و شهرستانها با اعتراضات شبانه خود، خود را برای اعتراضات گسترده خیابانی که از فردا آغاز خواهد شد و تا 30 خرداد ماه ادامه می یابد آماده می کنند و به همدیگر در شرکت در اعتراضات فردا تاکید دارند.

گفته می شود اعتراضات فردا در مناطق مختلف تهران صورت خواهد گرفت تا از تمرکز نیروهای سرکوبگر در یک نقطه جلوگیری شود و حرکتهای اعتراضی تمامی نقاط تهران و شهرستانها را فراخواهد گرفت.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

21 خرداد 1389 برابر با 11 ژوان 2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: