۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

حکومت نظامی اعلام نشده در تهران توسط سپاه پاسدارن که ملبس به لباس شخصی هستند

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،نیروهای سرکوبگر ولی فقیه یک حکومت نظامی اعلام نشده در نقاط مختلف بخصوص نقاط مرکزی شهر تهران بر قرار کرده است.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه بطور بی سابقه و گسترده در نقاط مرکزی شهر مستقر شده اند و شهر را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده اند . نیروهای بیشماری را در پارک لاله مستقر کرده اند.نیروهای ویژه سپاه پاسداران که با لباس شخصی در سطح شهر به صورت گستره حضور دارند و اقدام به سرکوب مردم می کنند. گله های موتور سوار نیروهای سرکوبگر بسیج که سنین آنها پایین است در بلوار گشاورز بصورت دسته های بیش از 100 موتورسوار مانور وحشت ایجاد می کنند.

نیروهای سرکوبگر اعضای ویژه سپاه پاسداران که لباس شخصی بر تن دارند و در سطح بسیار گسترده در نقاط مرکزی شهر حضور دارند دست به دستگیریها کور می زنند و حتی به تعدادی که در صفوف راهپیمائی به مناسبت کیک و نوشابه قرار داشتند را دستگیر و به نقاط نامعلوی منتقل می کنند. آمار دستگیریهای امروز بسیار بالا است.

نیروهای سرکوبگر لباس شخصی که از اعضای ویژه سپاه پاسداران هستند دستگیر شدگان را با وان های سفید رنگ شخصی به نقاط نامعلومی منتقل می کنند. ولی علیرغم حضور گسترده نیروهای سرکوبگر اعتراضات با شهامت بی نظیر مردم شکل می گیرد و در نقاط مختلف تهران ادامه دارد.

به نظر میایید که ولی فقیه علی خامنه ای با تمام توانش نیروهای سرکوبگر خود را برای سرکوب مردم و ایجاد اختناق وارده کرده است و هر حرکتی را می خواهد در نطفه خفه کند ولی تا به حال مردم مرعوب شرایط شدید امنیتی و نظامی نشده اند و دست به حرکتهای اعتراضی مختلفی در نقاط مختلف تهران زده اند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

22 بهمن 1388 برابر با 11 فوریه 2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: