۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

ادامه تجمع شبانه خانواده ها و مردم منجر به آزادی تعداد دیگری گردید

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،با حضور و تلاش مستمر خانواده ها و مردم تهران تعداد دیگری از دستگیرشدگان اخیر آزاد شدند وبه آغوش گرم خانواده ها و مردم حاضر در مقابل زندان اوین بازگشتند.

روز پنجشنبه 6 اسفند ماه از ساعت 17:30 تعداد زیادی از خانواده های دستگیر شدگان ، زندانیان آزاد شده اخیر و مردم تهران در مقابل زندان به تجمع شبانه خود ادامه دادند و خواهان آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی شدند.تعدادی از خانواده با جعبه های شیرینی به میان حاضرین آمدن و اقدام به پخش شیرینی در بین آنها نمودند.

تلاش و کوشش بی وقفه و مستمر خانواده های دستگیر شدگان و حمایت بی دریغ مردم تهران باعث گردید که تعداد دیگری از دستگیر شدگان آزاد شوند. تعداد کسانی که تا ساعت 19:30 آزاد شدند به بیش از 12 نفر می رسد. در بین رهایی یافتگان از بند ولی فقیه خانم سمیه رشیدی فعال حقوق زنان و از دانشجویان ستاره دار دیده می شد.

یکی از زندانیان سیاسی بنام ایمان سهراب پورکه از دستگیر شدگان خرداد ماه بود و در بند 350 زندان اوین در بازداشت بسر می برد جزء آزاد شدگان شب گذشته بود.

هنگامی که زندانیان سیاسی از درب مخوف اوین خارج می شدند با شور و هیجان بی نظیر خانواده ها و حاضرین مواجه می شدند. خانواده ها و مردم همانند شبهای گذشته با دست زدنهای ممتد و سوت کشیدن اوج احساسات خود را بیان می کردند.

زندانیان سیاسی آزاد شده با بالا بردن دستان خود به علامت پیروزی ،دست تکان دادن و لبخند زدن تشکر خود را از خانواده ها و حاضرین ابراز می داشتند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

06 اسفند 1388 برابر با 25 فوریه 2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: