۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

لحظاتی پیش تجمع اعتراضی خانواده ها در مقابل دادستانی آغاز گردید

بنابه گزارشات رسیده ده ها تن از خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل دادستانی تهران با در دست داشتن پلاکارد دست به تجمع اعتراضی زدند.

از ساعت 11:00 ده ها تن از خانواده زندانیان سیاسی در مقابل دادستانی تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و لحظه به لحظه بر تعداد خانواده افزوده می شود.خانواده های زندانیان سیاسی در اعتراض به ادامه بازداشت و بلاتکلیفی بودن و همچنین ادامه یافتن بازداشتها دست به این تجمع اعتراضی زدند.خانواده های زندانیان سیاسی در بیانیه خود تاکید کردند که در صورت ادامه یافتن بازداشت عزیزانشان اقدام به تحصن و حتی اعتصاب غذا خواهند زد.

خانواده های زندانیان سیاسی با در دست داشتن پلاکاردهای که بر روی آنها نوشته شده است: دادگاه فرمایشی ملغا باید گردد/ زندانی سیاسی آزاد باید گردد و همچنین اسامی عزیزانشان که خواهان آزادی آنها هستند به اعتراضات خود ادامه میدهند

همچنین تعداد از فعالین زنان وخبرنگاران به حمایت از خانواده ها به جمع آنها پیوستند که از جملۀ آنها خانم ژیلا بنی یعقوب و مهسا امرآبادی می باشند. تعداد زیادی از مردم رهگذار به آنها پیوستند و همچنین تعداد زیادی از مردم در گوشه ای دیگر تجمع کرده اند.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به دادستانی گسیل شده اند و چند ماشین از نیروی انتظامی در حال گشت زدن هستند و همچنین تعداد زیادی موتور سوار لباس شخصی در حا دور زدن هستند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
06 آبان 1388 برابر با 28 اکتبر 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: