۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

مادران عزادار با در دست داشتن شمع در پارک لاله به اعتراضات خود ادامه دادند







بنابه گزارشات رسیده از میدان آب نمای پارک لاله،مادران عزادار و خانواده زندانیان سیاسی جانباخته راه آزادی ، هنرمندان،دختران جوان و تعداد زیادی از مردم با در دست داشتن شمع در میدان آب نمای پارک لاله دست به راه پیمائی زدند.

امروز شنبه 25 مهرماه تعدادی از مادران و دختران جوان که تعداد آنها در حدود 200 نفر تخمین زده می شد برای ابراز همدردی با خانواده های عزادار و اعتراض به سرکوب ها ، کشتار ، شکنجه ، تجاوز از ساعت 17 در میدان آب نمای پارک لاله شروع به تجمع کردند .رفته رفته به تعداد جمعیت افزوده می شد از خانواده های عزادار محمد کامرانی و ساران حضور داشتند . کسانی که در پارک بودند پس از اینکه متوجه حضور مادران عزادار می شدند به جمع آنها می پیوستند .همچنین تعداد از جوانان و آقایان به جمع اعتراضات ماداران پیوستند.

در بین جمعیت خانم هما روستا و مهتاب نصیر پور از پیشکسوتان تئاتر ،سینما و تلویزیون به چشم می خوردند که برای ابراز همدردی با خانواده های داغدار در جمع مادران حضورپیدا کرده بودند.

ساعت 18:00 جمعیت در گوشه ای از میدان آب نما ایستادند و به یاد شهدای راه آزادی در حالی که شمعهای روشن بدست داشتند یک دقیقه سکوت و برای آزادی تمامی زندانیان سیاسی 3 بار شعار الله اکبر در حالی که دستهای خود را به نشانه پیروزی بالا گرفته بودند سر دادند و در ساعت 18:15 همه با هم پارک لاله را ترک کردند

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه بخصوص نیروهای لباس شخصی از مادران و شرکت کنندگان در راه پیمائی اقدام به فیلم برداری و عکس برداری نمودند . شرکت کنندگان بدون توجه به نیروهای لباس شخصی و انتظامی و اعمال آنها تا پایان ساعت تعیین شده به اعتراضات خود ادامه دادند

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
25 مهر 1388 برابر با 17 اکتبر 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel. : 003162072019

هیچ نظری موجود نیست: