۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

اعتراضات بصورت دسته های چند صد نفره در خیابانهای مختلف ادامه دارد

بنابه گزارشات رسیده از میدان بهارستان ؛ اعتراضات بصورت دسته های چند صد نفره در خیابانهای مختلف شکل گرفته و همچنان ادامه دارد.
بخاطر وجود گسترده نیروهای سرکوبگر ، قبل از شروع هر اعتراض مردم ابتدا نیروهای سرکوبگر را هو می کنند و بعد هم به هم می پیوندند و یک اعتراض چند صد نفره را شکل میدهند سپس از آن نقطه بسوی میدان بهارستان حرکت می کنند. آنها شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور ،الله اکبر و مجتبی بمیری رهبری را نبینی را سر میدهند. وقتی که با نیروهای مهاجم ولی فقیه علی خامنه ای مواجه می شوند و مورد یورش انها قرار می گیرند بعد از مدتی ادامه دادن به اعتراضات خود متفرق می شوند و در نقطه ای دیگر دوباره شروع می شود.این نوع حرکتهای اعتراضی در خیابانهای مختلف در جریان است.
حرکتهای اعتراضی چند صد نفره در خیابانهایی مانند ،جمهوری، سپه سالار،ناصر خسرو و سعدی بصورت مستمر ادامه می یابد.
در خیابان سعدی خودروها با بوق زدند با اعتراضات مردم همراهی می کنند که مورد هجوم گارد ویژه قرار می گیرند و با باتون بر کاپوت و شیشۀ جلوی ماشینها می کوبند.
در جریان حرکت اعتراضی مردم که از خیابان سپه سالار و جمهوری به سوی میدان بهارستان ادامه داشت تعدادی از تظاهر کنندگان دستگیر شدند که تخمین زده می شود بیش از 12 نفر می باشند. همچنین جلوی ایستگاه مترو 4 نفر دستگیر شدند.
نیروهای سرکوبگر علاوه بر گارد ویژه،سپاه پاسداران ، بسیج ولباس شخصی ،تعداد زیادی از افرادی که لباس مشکی به تن دارند سوار بر موتور وارد صحنه شده اند که رفتارشان با مردم بسیار وحشیانه است. تعداد نیروهای سرکوبگر خیلی زیاد هستند و میدان بهارستان و خیابانها ،کوچه ها را در اشغال خود دارند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
14 مرداد 1388 برابر با 05 اگوست 2009


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: