۱۳۸۸ مرداد ۲۶, دوشنبه

3 زن زندانی در زندان گوهردشت کرج در آستانه اعدام قرار دارند

بنابه گزارشات رسیده از بند 7 زنان زندان گوهردشت کرج ، 3 زن زندانی که که سالهاست در بند 7 زنان این زندان بسر می بردند در آستانۀ اجرای حکم اعدام قرار دارند.
سه زن زندانی بند 7 زنان زندان گوهردشت کرج که محکوم به اعدام شده بودند و در انتظار مرگ بسر می بردند ، در آستانه اعدام قرار دارند.گفته می شود که حکم اعدام آنها قرار است در طی این هفته به اجرا در آید.
اسامی 2 زن زندانی که در آستانه اعدام قرار دارند به قرار زیر می باشد:
1-اکرم محمدی حدودا 35 ساله و تقریبا 7 سال است که در زندان بسر می برد.از بند 7 زنان زندان گوهردشت می باشد، اتهام وی قتل می باشد.
2- آمنه عبدالله زاده ،50 ساله و در حدود 5 سال است که در زندان بسر می برد،اتهام وی قتل می باشد.
نام زن زندانی سوم نامشخص می باشد.
گزارشات تایید نشده حاکی از آن است که هفته گذشته 3 زن زندانی از بند 7 زنان زندان گوهردشت اعدام شده اند. این اعدام ها هنوز اعلام نشده است و به نظر می آیید که دستگاه قضائی رژیم سعی دارد اعدامها را مخفیانه صورت دهد تا از اعتراضات بین اللمللی و خشم مردم ایران در امان بماند.
قوانین زن ستیز حاکم حقوق اولیه زنان را سلب نموده است و آنها را در مقابل خشونتها بی دفاع کرده است. قوانین زن ستیز راهی برای بعضی از زنان باقی نگذاشته است تا برای دفاع از حقوق خود ،خود اقدام کنند .
اعدام زندانیان سیاسی،سنکسار، اعدام کودکان، اعدامهای دست جمعی به تایید و دستور رئیس قوه قضائیه صورت می گیرد که توسط ولی فقیه علی خامنه ای منصوب می شود و مجری دستورات و سیاستهای ضد بشری وی می باشد. علی خامنه ای تا به حال برای ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه جنایتهای ضد بشری فوق را بصورت گسترده در ایران به اجرا گذشته است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام های دستجمعی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر سازمانهای حقوق بشری خواستار اقدامات فوری برای متوقف کردن اعدامها در ایران است
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
26 مرداد 1388 برابر با 17 اوت 2009
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 003162072019

هیچ نظری موجود نیست: