۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

میدان بهارستان و تعدادی از خیابانهای اطراف در اشغال نیروههای سرکوبگر

بنابه گزارشات رسیده از میدان بهارستان ، از صبح امروز مردم از نقاط مختلف بسوی میدان بهارستان در حال حرکت هستند نیروهای سرکوبگر از خیابان ناصر خسرو تا میدان بهارستان را در اشغال خود دارند.
از صبح امروز مردم تهران از نقاط مختلف بسوی میدان بهرستان در حرکت هستند و در حال حاضر تعداد زیادی از مردم در آنجا حضور دارند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. مردم خود را برای یک اعتراض گسترده آماده می کنند. نیروهای سرکوبگر از توقف مردم جلوگیری می کنند و در صورت اعتراض با باتون به آنها حمله می کنند.
همچنین از صبح امروز برای جلوگیری از حضور مردم در میدان بهارستان ایستگاه مترو ملت – بهارستان را مسدود کردند و مترو در آنجا توقف نمی کند . همچنین در مسیرهای خطوط اتوبوس رانی در نقاط مختلف تهران که به میدان بهارستان ختم می شود را مختل کرده اند و مسیر اتوبوسها انقلاب-بهارستان و آزادی – بهارستان را متوقف کرده اند.
نیروهای سرکوبگر؛ گارد ویژه،سپاه پاسداران ،نیروهای انتظامی ،بسیج و لباس شخصیها بصورت انبوهی در خیابانها و میدان بهارستان حضور دارند . میدان بهارستان در اشغال نیروهای سرکوبگر تحت امر ولی فقیه علی خامنه ای می باشد . نیروهای سرکوبگر همچنین در خیابان ناصرخسرو تا میدان بهارستان مستقر شده اند. آنها با انواع خودروهای خود که مملو از نیروهاست و همچنین نیروی گارد ویژه موتور سوار آماده یورش به مردم هستند.
همچنین 2 ماشین آتش نشانی در ضلع شرقی و ضلع شمالی مستقر شده اند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
14 مرداد 1388 برابر با 05 اگوست 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: