۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

یورشها ،دستگیریها و اذیت و آزارها علیه خانواده نبوی ادامه دارد

بنابه گزارشات رسیده از سمنان مامورین وزارت اطلاعات روز دوشنبه به منزل آقای نبوی یورش بردند و خانم طیبه نبوی همسر او را ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.
صبح زود روز دوشنبه 26 مردادماه تعدادی از مامورین وزارت اطلاعت بطور وحشیانه به منزل آقای نبوی یورش بردند و خانم طیبه نبوی را ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند. مامورین وزارت اطلاعات از قبل این خانواده را زیر نظر داشتند آنها پس از اینکه همسر خانم نبوی از منزل خارج و عازم محل کارش شد به منزل آنها یورش بردند. خانم طیبه نبوی همراه با فرزند خردسالش حنیف 3 ساله در منزل بسر می بردند که با یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات مواجه شدند.
مامورین وزارت اطلاعات چندین ساعت منزل آنها را مورد بازرسی قرار دادند و در حین بازرسی به عمد دست به تخریب وسائل منزل آنها زدند. آنها پس به هم ریختن و تخریب وسائل منزل مقدار از وسائل شخصی آنها را جمع کردند و با خود بردند که از جمله آنها؛ آلبوم های عکس خانوادگی، سی.دی؛ کتاب و موارد دیگر می باشند.
مامورین وزارت اطلاعات پس از بازرسی وحشیانه و برخوردهای غیر انسانی خانم طیبه نبوی را دستگیر کردند و قصد بردن او را داشتند. فرزندش، حنیف 3 ساله از آغوش مادر جدا نمی شد و در حالی که صدای گریه این کودک معصوم و خردسال دل هر انسانی را بدرد می آورد و ولی مامورین غصی القب بچۀ خردسال را با خشونت از آغوش مادر جدا کردند و بر سر این کودک داد و فریاد می کردند و قصد زدن اورا داشتند که علیرغم بودن چند مامور مادرش به دفاع ار فرزندش بر خواست و با در آغوش گرفتند او از ضربات آنها ممانعت کرد .
مامورین وزارت اطلاعات ابتدا قصد داشتند که حنیف را در منزل تنها باقی بگذارند و مادرش را بربایند که با مقاومت مادرش مواجه شدند. تا اینکه آنها ناچار شدند به خانم نبوی اجازه بدهند تا با خواهرشان تماس بگیرید و از او بخواهد که سر پرستی فرزندش را به عهده بگیرید ولی این کودک خردسال به هیچ وجه حاضر نبود از آغوش مادرش جدا شود صحنه های زجه های این کودک خشم و نفرت همسایگان را بر انگیخت .نهایتا مامورین ضد بشری و تهی از هر هرگونه احساس و عواطف انسانی شتابزده آنجا را ترک کردند و بصورت وحشیانه خانم نبوی را با خود بردند. از زمان انتقال تا به حال از محل نگهداری و وضعیت وشرایط او هیچ خبری در دست نیست.
عرفانی بازجوئی وزارت اطلاعات در سمنان که در اذیت و آزار این خانواده نقش دارد خانم طیبه نبوی توسط همین فرد ربوده شد و به نقطۀ نامعلومی منتقل گردید .اعمال این فرد وحشیانه و غیر انسانی است او هچنین بازجوئی از زندانیان سیاسی که در زندان مرکزی سمنان بسر می برند را به عهده دارد.
در حال حاضر 4 عضو این خانواده در زندان بسر می برند که اسامی آنها به قرار زیر می باشد:زندانی سیاسی سید ظهور نبوی مقاله نویس مجله سرزمین آریائی محکومیت 4 سال زندان، در بند 350 زندان اوین ،خانم عاطفه نبوی از دستگیرشدگان اخیر و سید ضیاءنبوی دبير شورای دفاع از حق تحصيل از 24 خرداد ماه در بند 209 زندان اوین و خانم طیبه نبوی در سمنان که از محل بازداشت و شرایط او هیچ خبری در دست نیست می باشند. همچنین خانم خدیجه نبوی بدلیل دفاع از همسرش که در زندان بسر می برد به 1 سال زندان محکوم شده است و هر لحظه احتمال بازداشت او می رود . خانم حمیده نبوی عضو دیگر این خانواده سال گذشته بخاطر قصد شرکت در مراسم بیست و یکمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال 1367 دستگیر و به یک سال زندان محکوم شد او اخیرا بدلیل پایان یافتن مدت بازداشتش آزاد شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،یورش به حریم خصوصی مردم بی گناه و ربودن آنها و جداساختن کودکان خردسال از آغوش مادرانشان با خشونتهای غیر انسانی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سازمانهای مدافع حقوق زنان و سایر سازمانهای حقوق بشری خواستار اقدامات لازم برای پایان دادن به جنایاتی که مامورین ولی فقیه علیه زنان ایران مرتکب می شوند می باشد.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
28 مرداد 1388 برابر با 19 اوت 2009

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
سازمان دیدبان حقوق بشر


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 003162072019

هیچ نظری موجود نیست: