۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

ادامه تظاهرات در کنار دادگستری و بازار

بنابه گزارشات رسیده تعداد زیادی از خانواده ها و مردم در کنار دادگستری ، خیابانهای اطراف و بازار تجمع کردند و گاها اقدام به دادن شعار مرگ بر دیکتاتور می کنند.
تعداد زیادی از خانواده های زندانیان سیاسی و مردم درمقابل درب دادگستری تجمع کردند. تعداد از خانواده های به داخل دادگستری وارد شدند . تعداداز خانواده ها و مردم که در بیرون دادگستری تجمع کردند نزدیک به 400 نفر تخمین زده می شود. نیروهای سرکوبگر در آنجا آرایش گرفته اند و عملا آنها را در محاصره خود دارند.
از طرفی دیگر تعداد زیادی از مردم در خیابان داور، خیابان خیام ،خیابان صور اسرافیل و بازار به اعتراضات خود ادامه میدهند و شعارهای مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر سر میدهند . تعدادی از بازاریان به صفوف اعتراضات مردم پیوستند و تعدادی دیگر به طرق مختلف شرکت کنندگان در تظاهرات را مورد حمایت خود قرار می دادند. این در حالی است که درجه حرارت بالا است و گرم می باشد.
در پی یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر به مردم در بازار در حدود 8 نفر از مردم در اثر ضربات باتون زخمی شدند که توسط بازاریان و مردم از محل تظاهرات خارج شدند و به نیروهای سرکوبگر اجازه دستگیری آنها را ندادند .
نیروهای سرکوبگر گارد ویژه، سپاه پاسداران ،بسیج و لباس شخصیها در تمامی مناطق تظاهرات حاضر هستند . تعداد زیادی از آنها پیرامون دادگستری ، در بازار ،مقابل دادستانی، میدان 15 خرداد، خیابان اصلی بازار، خیابان خیام ، خیابان داور و خیابان صور اسرافیل با موتورهای خود در حال تردد هستند و نیروهای پیاده خود را با غلظت زیاد چیده اند .و هر از چند گاهی به مردم یورش می برند.
عالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
17 مرداد 1388 برابر با 8 اگوست 2009


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: