۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

سخنرانی احمدی نژاد با شعار مرگ بر دیکتاتور پاسخ داده شد

بنابه گزارشات رسیده از تهران،اعتراضات امشب مردم تهران بصورت گسترده همزمان با آغاز سخنرانی احمدی نژاد آغاز شد از تمامی نقاط شهر تهران صدای بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور به هوا بر می خواست.
مردم تهران حوالی ساعت 21:50 همزمان با پخش سخنرانی احمدی نژاد از تلویزیون دولتی بصورت گسترده بر بام منازل ،در کوچه ها و خیابانهای فرعی فریادهای اعتراضات خود را با بانگ الله اکبر و مرگ بردیکتاتور به او پاسخ دادند و با ادامه یافتند سخنرانی دیکتاتور منصوب اعتراضات ادامه یافت.در بضی از خیابانها جوانان موتور سوار و خودروهای شخصی مردم با بوق زدن متمد با اعتراضات همراهی می کردند.
فریادهای اعتراضات مردم از تمامی مناطق تهران به هوا بر می خواست از جملۀ آنها تهران پارس ، آزادي ،‌ ستارخان ، ‌توحيد ، ‌بلوار كشاورز،‌ ونك ،‌ فاطمي ،‌مير داماد،‌ سيدخندان ،‌ ولنجك ،‌ خيابان قزوين ، ‌آذري ، ‌يافت آباد ،‌ منيريه ،‌ خيام ، ‌پونك ، تجريش ، ‌الهيه ، ‌فرمانيه ، فاطمي ، جمهوري ، فياض بخش ، نارمك می باشد.
همچنین گزارشاتی از شهرهای مختلف ایران که همزمان با آغاز سخنرانی دیکتاتور منصوب ولی فقیه اعتراضات خود را آغاز کردند .شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، اهواز ،آبادان،کرمانشاه،قزوین و شهرهای دیگر گزارش شده است.
نیروهای سرکوبگرولی فقیه ، بسیج و سپاه پاسداران و لباس شخصیها سوار بر موتور بصورت کله ای در میادین و خیابانها اصلی گشت می زدند مردم با مشاهدۀ آنها بر شدت اعتراضات خود می افزودند و بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور و آنها را هو می کردند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
29 مرداد 1388 برابر با 20 اوت 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: