۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

اعتراضات مردم تهران به نقاط مختلف گسترش یافت

بنابه گزارشات رسیده از تهران ،مردم و جوانان در نقاط مرکزی تهران دست به اعتراض زده اند و اعتراضات را به سایر نقاط گسترش دادند.
در حال حاضر مردم تهران و جوانان دختر و پسر در نقاط مختلف تهران اعتراضات خود را ادامه میدهند و دامنه این اعتراضات به نقاط دیگر تهران کشیده شده است .اعتراضات در میدان رضائیها(7تیر)،میدان ولی عصر،میدان ونک ،میدان انقلاب و میدان فاطمی ادامه دارد.
از لحضاتی پیش در میدان رضائیها (7 تیر ) بسوی شریعتی گروههایی از مردم به هم پیوستند و اقدام به راه پیمائی کردند. آنها در حال دادن شعارهایی علیه خامنه ای و احمدی نژاد هستند .شعارهایی که داده می شود عبارتند از ؛خامنه ای قاتله،ولایتش باطله/مرگ بر خامنه ی/ مجتبی بمیری رهبری را نبینی/ مرگ بر دیکتاتور/ دولت کودتا استعفا استعفا
همچنین در حوالی پارک ساعی تعدادی از مردم اقدام به تجمع و دادن شعار نمودند .آنها شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور/ دولت کودتا استعفا استعفا می دادند که با شلیک گاز اشک آور نیروهای سرکوبگر علی خامنه ای مواجه شدند
مردم در میدان ولی عصر به سوی زرتشت تجمع کرده اند و یکدست صدای مرگ بر دیکتاتور می دهند علیرغم یورش وحشیانه گله های موتور سوار لباس شخصی انها همچنان به اعتراضات خود ادامه میدهند .
تا لحظه انتشار این گزارش اعتراضات مردم بصورت گروهای چند ده نفره آغاز می شود تا آرایش نیروهای سرکوبگر را به هم بزنند و زمینه را بر ای اعتراضات گسترده آماه نمایند .اعتراضات این گروها در نقاط مختلف ادامه دارد.
نیروهای سرکوبگر گارد ویژه، سپاه پاسداران ،بسیج ولباس شخصیها که بدستور علی خامنه ای وحشیانه به مردم یورش می برند و آنها را آماج باتون های خود قرار میدهند. نیروهای لباس شخصی بصورت 2 نفره سوار بر موتور و بصورت گله های 10 الی 15 موتوره با در دست داشتن باتون به سوی جمعیت یورش می برند و انها را بشدت مورد ضرب و جرح قرار میدهند .حوالی ساعت19:45در اثر ضربات وحشیانه باتون که بر سر و صورت و گردن آنها فرود می آمد حداقل 4 نفر زخمی بر جای گذاشته است.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
12 مرداد 1388 برابر با 03 اگوست 2009


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: