۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

اعتراضات گسترده شبانه مردم تهران در آستانه تنفیذ حکم نامشروع احمدی نژاد

بنابه گزارشات رسیده مردم تهران در آستانه تنفیذ حکم رئیس جمهوری غیر مشروع احمدی نژاد توسط علی خامنه ای ولی فقیه رژیم امشب بصورت گسترده بر بام منازل ،کوچه ها و خیابانها حاضر شدند و صدای اعتراضات خود را طنین انداز کردند.
اعتراضات گسترده شبانه مردم تهران که از ساعت 22:00 بر بام منازل ،کوچه ها ،خیابانها آغاز شد نسبت به شبهای گذشته بسیار شدید بود . مردم با فریادهای خود بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند.این اعتراضات تا ساعت 22:30 ادامه یافت.
مناطقی که امشب درآن اعتراضات بصورت گسترده ها ادامه داشت عبارتند بودند از؛ تهران پارس ، شمس آباد ،‌صادقيه ،‌اكباتان ،‌شريعتي ،‌ونك ،‌هفت تير ،‌تجريش ،‌مير داماد ،‌سيد خندان ،‌پونك ،آ‌زادي ،‌گيشا،‌ستارخان ،‌دريان نو بود.
شدت اعترضات در مناطقی مانند سيد خندان ،‌تجريش ،‌گيشا ،‌ونك ،‌شريعتي بيشتر از ديگر نقاط تهران بود.شدت اعتراضات به حدی بود که نیروهای سرکوبگر وحشت زده هستند و از روبرو شدن با مردم پرهیز می کنند.
همچنین در بعضی مناطق مردم برای اعتراضات روز 12 مرداد ماه به همدیگر یادآوری می کردند و قرار دیدار را در خیابانها و میادین تهران برای حضور گسترده در آن اعتراضات گوشزد می کردند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
11 مرداد 1388 برابر با 02 اگوست 2009




http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: