۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

تجمع اعتراضی صدها نفر از خانواده های زندانیان سیاسی و مردم در مقابل دادگستری تهران

بنابه گزارشات رسیده از مقابل دادگستری تهران ،صدهها تن از خانواده ها و مردم تهران در اعتراض به دادگاه نمایشی و غیر انسانی که برای ایجاد وحشت و اعتراف گیری در مقابل دوربینها قرار است امروز در آنجا برگزار شود تجمع اعتراضی بر پا کردند.
خانواده های زندانیان سیاسی و مردم تهران از ساعت 08:00 صبح در مقابل درب دادگستری تجمع اعتراض خود را آغاز کردند و هر لحظه بر تعداد آنها و مردم افزوده می شود تا ساعت 09:30 بیش از 100 نفر گزارش شده است. خانواده های زندانیان سیاسی که اکثرا مادران سالخورده و همسر زندانیان سیاسی می باشند از ترتیب دادن نمایشهای غیر انسانی و مسخ کردن عدالت سخت خشمگین هستند .
خانواده در اعتراض به این عمل ضد انسانی و مسخ کردن عدالت توسط سعید مرتضوی و صلواتی رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب که در اعمال جنایت علیه بشریت تحت لوای قضاوت سالیان متمادی نقش دارند و تا به حال منجر به اعدام زندانیان سیاسی و جوانان زیادی و حبس های طولانی مدت در شکنجه گاههای مخوف شده است تجمع کردند.
بنابه اخبار تایید نشده ای تعدادی از زندانیان سیاسی با اتوبوس به دادگاه نمایشی آورده شدند.
خانواده ها از در این تجمع اعتراضی اقدام به دادن شعارهای نمودند شعارهای که آنجا تا به حال داده شد الله اکبرمی باشد. که با برخورد وحشیانه نیروهای سرکوبگر مواجه شدند و اقدام به هل دادن خانواده ها و اهانت به آنها نمودند و آنها را از درب اصلی دادگستری دور کردند.
نیروهای سرکوبگر در پی تجمع اعتراضی خانواده ها و مردم تعداد زیادی از نیروهای خود را به این نقطه گسیل کردند و تقریبا دادگستری را به محاصره خود در آورده اند . نیزوهای موتور سوار گارد ویژه و لباس شخصیها در خیابانها اطراف دادگستری اقدام به منور می کنند و سعی در ایجاد رعب و وحشت هستند. در حال حاضر ضلع غربی ، شرقی و پشت دادگستری مسقر شدند.
عالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
17 مرداد 1388 برابر با 8 اگوست 2009



http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: