۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

انتقال مجدد خالد حردانی به بهداری زندان گوهردشت کرج

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" صبح امروز وضعیت جسمی زندانی خالد حردانی رو به وخامت گرایید و به بهداری زندان گوهردشت کرج منتقل شد.

روز دوشنبه 11 مرداد ماه حوالی ساعت 04:00 صبح وضعیت جسمی خالد حردانی در سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگ دونی به وخامت گرایید و تا ساعت 09:00 در شرایط حاد جسمی قرار داشت.او سعی داشت با در زدن پاسداربندها را نسبت به شرایط وخیم خود مطلع کند اما آنها به فریادها و درخواستهایش توجه نمی کردند.

حوالی ساعت 09:00 وقتی که وضعیت جسمی اش به نقطه حادی رسیده بود او را به بهداری زندان منتقل کردند.علیرغم شرایط حاد جسمی وی را مجددا به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی بازگرداندند

زندانی خالد حردانی از ناحتیهای حاد جسمی مانند تپش قلب،خونریزی کلیه و درد های شدید آن و همچنین ناراحتی معده رنج می برد.

لازم به یاد آوری است زندانی خالد حردانی در 31 تیرماه پس از یورش یکی از اعضای باند مافیایی زندان که مجری دستورات محمود مغنیان رئیس بند 4 می باشد قرار گرفت. در پی این حمله محمود مغنیان رئیس بند 4 او را احضار کرد و مورد ضرب وشتم و توهین قرار داد و سپس به سلولهای انفرادی بند 1 منتقل نمود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،نسب به شرایط حاد جسمی این زندانی هشدار میدهد و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی برای پایان دادن به سرکوبهای سیستماتیک علیه زندانیان سیاسی در ایران است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

11 مرداد 1389 برابر با 02 اگوست2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: