۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

انتقال یک زندانی به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یکی از زندانیان جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج منتقل شد.

روز یکشنبه 10 مرداد ماه زندانی رضا مهاجر 45 ساله از حسینیه سالن 18 بند 6 زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی این زندان منتقل شد.

او تا به حال سه بار است که برای اجرای حکم اعدام به پای چوبه دار برده شد ولی در آخرین لحظات از اعدام وی صرف نظر شد.زندانی رضا مهاجر 11 سال است که در زندان و در انتظار مرگ بسر می برد.

اعدام ها لاینقظع در زندانهای مختلف این رژیم ادامه دارد. هدف از این اعدام ها ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه است تا مردم را از احقاق حقوق خود باز دارد.

سیاستهای ضد بشری مانند اعدام زندانیان سیاسی،اعدام های گروهی و اعدام کودکان،سنکسار و سرکوب مردم توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و به رئیس قوه قضائیه صادق لاریجانی که منصوب وی است تحت عنواین مختلفی مانند محارب و غیره به اجرا گذاشته می شود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،صدور و به اجرای در آوردن احکام ضدبشری اعدام در ایران که هدفی جزء ایجاد رعب و وحشت ندارد به عنوان یک جنایت محکوم می کند و از دبیر کل،کمیسر عالی سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران خواستار ارجاع پرونده نقض حقوق بشر این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفت تصمیمات لازم اجرا می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

10 مرداد 1389 برابر با 01 اگوست 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل

گزارشگران ویژه اعدام سازمان ملل متحد


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: