۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

پنجمین ماه رمضان اسارت یکی از چهره های مذهبی در حکومت روحانیون




آیت الله بروجردی با آنکه یک چهره مذهبی سرشناس محسوب می شود ولی توسط حکومتی که مدعی دیانت و اسلامیت است، بازداشت گردید و اکنون پنجمین ماه رمضان است که از اسارت ایشان در زندانهای حکومت دینی ایران می گذرد.

صبح نیمه رمضان در سال 1385، نیروهای حکومتی به همراه چماق به دست های بسیج و گروه های فشار محله سکونت این پیشوای دینی را محاصره نموده و با گلوله، گاز اشک آور، آب جوش و ضربات باتوم و لگد، از روزه داران مخالف دین سیاسی پذیرائی کردند و حتی مانع از رسیدن غذا برای افطار و سحر حاضرین شدند!

یکی از سازمان دهندگان و آمرین این حمله وحشیانه، یک روحانی حکومتی به نام جعفر قدیانی بود. او سالهاست که در پست دادستانی ویژه روحانیت استان تهران، به سرکوب مخالفین اعتقادی اشتغال دارد. وی بارها از سوی برخی از مسئولین نظام اینگونه مورد انتقاد قرار گرفته است:

"چرا در ماه رمضان که دارای حرمت خاصی است، چنین اقدام سنگینی را مرتکب شدید و وجهه نظام اسلامی را در جهان خدشه دار نمودید؟!"

این آخوند جنایتکار در پاسخ گفته است:

"کاظمینی بروجردی به عنوان چهره شاخص اپوزیسیون مذهبی مطرح شده بود و اقدام به مصاحبه با رسانه های خارج از کشور کرده بود، ما نگران شدیم که با کمک بیگانگان، در روز عید فطر به بهانه برگزاری نماز عید، جمعیت زیادی را به خیابان آزادی بکشاند و امنیت کشور را به مخاطره اندازد".

همانطور که از کلام این دست نشانده ولی فقیه و عملکرد 31 ساله رژیم سرکوبگر استنباط می شود، آنها برپائی هر اجتماع مذهبی مستقلی را اقدامی علیه امنیت خود قلمداد می کنند و رهبران مذهبی غیر دولتی را مرتد می پندارند!

بدینوسیله ضمن اعلام انزجار از حکومت مستبد ولی فقیه، آرزو می کنیم هر چه زودتر کلیه زندانیان عقیدتی و سیاسی آزاد شوند.

جمعی از مخالفین دین حکومتی در ایران ؛ نیمه رمضان 1389

انتشار:فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران


http://hrdai.blogspot.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: