۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

زندانی حمید مقدس جهت اجرای حکم اعدام در ملاء عام به زندان ورامین منتقل شد

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی حمید مقدس به سلولهای انفرادی زندان ورامین جهت اجرای حکم اعدام در ملاء عام منتقل گردید.

روز یکشنبه 10 مرداد ماه زندانی حمید مقدس 24 ساله از سالن 3 بند 1 زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی زندان ورامین جهت اجرای حکم اعدام در ملاء عام به شهر ورامین منتقل شد

زندانی حمید مقدس نزدیگ به 5 سال در زندان گوهردشت کرج بسر می برد. او به اتهام درگیری و قتل یک افسر نیروی انتظامی محکوم به اعدام شده بود.

موج لاینقطع اعدام ها در زندانهای مختلف ایران بلاوقفه ادامه دارد و اخیرا اکثر اعدام ها مخفیانه صورت می گیرد.

همچنین گزارشات رسیده حاکی از آن است که زندانی رضا مهاجر که روز گذشته به سلولهای انفرادی منتقل شده بود امروز حکم اعدام او در زندان گوهردشت کرج به اجرا در آمد.

سیاستهای ضد بشری مانند اعدام زندانیان سیاسی،اعدام های گروهی و اعدام کودکان،سنکسار و سرکوب مردم توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و به رئیس قوه قضائیه صادق لاریجانی که منصوب وی است تحت عنواین مختلفی مانند محارب و غیره به اجرا گذاشته می شود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،صدور و به اجرای در آوردن احکام ضدبشری اعدام در ایران که هدفی جزء ایجاد رعب و وحشت ندارد به عنوان یک جنایت محکوم می کند و از دبیر کل،کمیسر عالی سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران خواستار ارجاع پرونده نقض حقوق بشر این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفت تصمیمات لازم اجرا می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

11 مرداد 1389 برابر با 02 اگوست 2010

گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا

سازمان عفو بین الملل

گزارشگران ویژه اعدام سازمان ملل متحد


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: