۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

باز گرداندن یکی از زندانیان پس از تحمل 15 روز اعتصاب غذا و شرایط غیر انسانی در سلولهای انفرادی

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی خالد حردانی پس از تحمل دوهفته شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی و اعتصاب غذا در سلولهای انفرادی بند 1 مجددا به بند 4 زندان گوهردشت کرج بازگردانده شد.

روز پنجشنبه 14 مرداد ماه زندانی خالد حردانی پس از تحمل 15 روز شرایط قرون وسطائی در سلولهای انفرادی بند 1 معروف به سگدونی به بند عمومی 4 بازگردانده شد.زندانی خالد حردانی 5 روز از روزهای اولیه بودن در سلولهای انفرادی را در اعتصاب غذا گذراند و روزهای بعد به خاطر حاد شدن شرایط جسمی اش به اعتصاب غذایش پایان داد.

او در سلولهای انفرادی دچار حمله تنفسی گردید که بدلیل حاد بودن وضعیت جسمی اش به بهداری زندان منتقل گردید.بار دوم بدلیل خونریزی کلیه و درد شدید پس از چندین ساعت تحمل درد او را به بهداری زندان منتقل کردند.

لازم به یاد آوری است زندانی خالد حردانی در 31 تیرماه پس از یورش یکی از اعضای باند مافیایی زندان که مجری دستورات محمود مغنیان رئیس بند 4 می باشد قرار گرفت. در پی این حمله محمود مغنیان رئیس بند 4 او را احضار کرد و مورد ضرب وشتم و توهین قرار داد و سپس به سلولهای انفرادی بند 1 منتقل نمود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

14 مرداد 1389 برابر با 05 اگوست2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: