۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

تلاشها و فعالیتهای گسترده جوانان برای برگزاری گسترده اعتراضات 25 بهمن

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"اعلام آمادگی گسترده مردم و جوانان در نقاط مختلف تهران برای شرکت در اعتراضات گسترده روز دوشنبه 25 بهمن و دعوت به تبدیل آن به روز اعتراض علیه دیکاتوری خونریز حاکم بر ایران.
در طی روزهای گذشته در اکثر نقاط تهران بخصوص در وسایل نقلیۀ عمومی و مراکز پر رفت وآمد مردم ،جوانان سایر اقشار جامعه را تشویق و ترغیب به شرکت در این اعتراضات می نمایند. گاها در اتوبوسهای شرکت واحد تهران و مترو جوانان بصورت علنی از مردم می خواهند که در اعتراضات فردا شرکت کنند که با استقبال و تشویق و اعلام آمادگی حاضرین مواجه می شدند.
جوانان همچنین در نقاط مختلف و شلوغ شهر از جمله بازار اقدام به دعوت کردن از مردم برای شرکت در تظاهرات روز دوشنبه می نمایند و به یکدیگر وعدۀ حضور در این اعتراض را می دهند و از هم می خواهند که این اعتراضات را بصورت مستمر و شبانه روزی ادامه دهند.
همچنین گزارشاتی از مشهد،اصفهان،شیراز،کرمانشاه ،تبریز و سایر شهرهای بزرگ حاکی از آن است که جوانان شهر خود را برای اعترضات گسترده روز 25 بهمن آماده می کنند.
دانشجویان دانشگاههای مختلف کشور نقش بسیار فعالی در این رابطه دارند و هر لحظه بر فعالیتها و تلاشهای خود می افزایند.
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه علی خامنه ای برای کاستن از تعداد شرکت کنندگان در اعتراضات گسترده روز 25 بهمن در چند روز اخیر اقدام به دستگیری و احضار تعداد زیادی از فعالین به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات نموده اند. مأمورین وزارت اطلاعات حتی تعدادی ازخانواده های زندانیان سیاسی را به ستاد پیگیری احضار و برای مدت طولانی مورد بازجویی و تهدید قرار داده اند.
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه از اعتراضات روز 25 بهمن بشدت وحشت زده هستند و در سطح شهر اقدام به پخش شایعات قدرت نمایی پوشالی خود می نمایند تا از شرکت مردم در این اعتراضات بکاهند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
24 بهمن 1389 برابر با 13 فوریه 2011

http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من یه جوان کرمانشاهیم و اینجا میبینم که همه با خبرن از موضوع 25 بهمن.
25 بهمن اولین کسی کهمیره به مسیر راهپیمایی منم
مطمئن باشید که ما پیروزیم