۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

نیت پلید وزارت اطلاعات تحت عنوان تشیع جنازه برای ایجاد جو رعب و وحشت و سرکوب مردم تهران

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" از بعد ظهر روز سه شنبه 26 بهمن ماه وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران بصورت گسترده اقدام به ارسال اس.ام.اس بر روی موبایل های مردم تهران نمودند که از آنها خواسته شده است راس ساعت 09:00 صبح چهارشنبه 27 بهمن ماه در تشیع جنازۀ صانع ژاله از مقابل دانشگاه هنر شرکت نمایند.
شهید راه آزادی صانع ژاله روز 25 بهمن ماه با شلیک مستقیم گلولۀ نیروهای سرکوبگر ولی فقیه علی خامنه ای به شهادت رسید. ولی مامورین وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران قصد دارند و اقعیتها را عکس جلوه دهند و او را به اعضای نیروهای سرکوبگر بسیج نسبت دهند تا جنایت ضد بشری مرتکب شدۀ خود را بپوشانند.
نیروهای وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران قصد دارند تمامی نیروهای سرکوبگر خود را جمع آوری نمایند و تحت عنوان تشیع پیکر این شهید راه آزادی مردم ایران اقدام به ایجاد فضای رعب و وحشت و سرکوب مردم در تهران نمایند.
دستور شلیک گلوله بسوی مردم در اعتراضات گسترده 25 بهمن ماه بدستور ولی فقیه علی خامنه ای صورت گرفت و توسط احمدرضا رادان از جنایتکاران اردوگاه مرگ کهریزک ، سپاه پاسداران ،مامورین وزارت اطلاعات و بسیج در سطح گسترده ای علیه مردم به اجرا گذاشته شد. علی خامنه ای به دلیل صدور فرمان قتل و سرکوب مردم مرتکب جنایت علیه بشریت در ایران شده است و لازم است که دادگاه جزایی بین المللی اقدام به رسیدگی به جنایتهای وی علیه مردم ایران نماید.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
26 بهمن 1389 برابر با 15 فوریه 2011

http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: