۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

دامنۀ اعتراضات و گستردگی نقاط مختلف تهران را در بر گرفته است

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" دامنۀ اعتراضات و گستردگی آن به سایر نقاط شهر تهران کشیده شده است.
اعتراضات گسترده مردم تهران و بخصوص جوانان تمامی میادین و خیابانها را در بر گرفته است. در حال حاضر حضور گسترده مردم و اعتراضات آنها از میدان آزادی تا انقلاب و از انقلاب تا فلسطین و میدان ولی عصر و همچین میدان 7 تیر ،میدان امام حسین و آرایشهر ادامه دارد و هر لحظه بر حجم و گستردگی آن افزوده می شود.مردم در چهار راه ولی عصر و فلسطین اقدام به سر دادن شعارهای مانند مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتاتورنمودند .
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه علی خامنه ای بصورت گسترده در نقاط مختلف تهران و بخصوص در مناطق مرگزی آن حضور دارند. نیروهای سرکوبگر با ماشینهای شیشه دودی ، موتور سوار و پیاده در میادین و خیابانها چیده شده اند. ترس و وحشت در چهرۀ آنها عیان است و از هر واکنشی عاجز هستند.
در یک اقدام دیگر بازجویهای وزارت اطلاعات از اوین و زندان گوهردشت کرج و حتی شهرستانها به تهران آورده شده اند. بعضی از آنها در نقش فرماندهی نیروهای سرکوبگر عمل می کنند و بعضی از آنها با پوشش شبیه جوانان معترض در میان آنها به عنوان اعتراض کننده حضور دارند و هدایت نیروهای سرکوبگر را به عهده دارند. این جنایتکاران به سادگی قابل شناسایی هستند به خاطر نوع برخورد و رفتارشان در حرکتهای اعتراض می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
01 اسفند 1389 برابر با 20 فوریه 2011


http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: