۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

ادامه یافتن تجمع اعتراضی و مراسم گرامیداشت شهید راه آزادی حامد نور محمدی در دانشگاه شیراز


بنا به گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران " تجمع اعتراضی و گرامیداشت شهید راه آزادی حامد نور محمدی که از صبح آغاز شده بود تا ساعت 17:00 ادامه یافت .
روز سه شنبه 3 اسفند ماه دانشجویان دانشگاه شیراز در محوطه دانشکده علوم محل تحصیل شهید راه آزادی مردم ایران حامد نور محمدی تجمع اعتراضی و مراسم گرامیداشت برپا نمودند.دانشجویان با قرار دادن میزی در محوطه دانشکده و مزین کردن آن با تصاویر جانباخته راه آزادی یاد و خاطره او را گرامی داشتند. دانشجویان دانشگاه شیراز گرد این میز جمع شده بودند و با خشم و تأثر شدید نسبت به این عمل جنایتکارانه عوامل سرکوبگر ولی فقیه که منجر به شهادت هم دانشکده ایشان شده بود ابراز انزجار می کردند.
از طرفی دیگر از جانب اساتید و دانشجویان پلاکاردها و دست نوشته هایی که یاد و خاطره این شهید را گرامی می داشتند بر سرتاسر دیوار دانشکده علوم نصب شده بود .
در پایان مراسم امروز از طرف اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز بیانیه ای در گرامیداشت و تسلیت به خانواده این شهید صادر گردید و این عمل ضد بشری را محکوم نمودند. این مراسم که با حضور اساتید و تجمع گسترده دانشجویان همراه بود تا ساعت 17 ادامه یافت .
نیروهای سرکوبگر حراست بر ورودیهای دانشگاه کنترل شدیدی اعمال می کردند ، کارت دانشجویی دانشجویان را در زمان ورود و خروج چک می کردند و از این طریق سعی داشتند که از شرکت سایر دانشجویان دانشگاههای شیرازدر این تجمع اعتراضی ممانعت به عمل آورند. تجمع گسترده دانشجویان در محوطه دانشکده علوم به حدی بود که اجازه هر گونه واکنشی را از جانب نیروهای سرکوبگر حراست سلب کرده بود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
03 اسفند 1389 برابر با 22 فوریه 2011


http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: