۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

اعتراضات گسترده مردم تهران با شعار مرگ بر دیکتاور در نقاط مختلف تهران

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" اعتراضات گسترده مردم تهران و بخصوص جوانان در نقاط مختلف تهران که از صبح امروز شروع شده است با گستردگی تمام ادامه دارد.
حوالی ساعت 12:30 اعتراضات مردم و بخصوص جوانان در نقاط مختلف تهران که آغاز شده رو به گسترش است و تمامی نقاط تهران را در بر گرفته است . در حال حاضر میدان امام حسین ،میدان انقلاب و مسیر انقلاب به سوی آزادی مملو از جمعیت است . مردم شعارهای خود را با صدایی رسا فریاد می زنند . شعارهایی که در اعتراضات سر داده می شود مرک بر دیکتاتور و همچنین شعار مرک بر خامنه ای در میان مردم شنیده میشود.
مسیر آزادی به میدان انقلاب از جمعیت موج می زند و فریادهای مرگ بر دیکتاتور فضای تهران را آکنده کرده است.
از طرفی دیگر نیروهای سرکوبگر ولی فقیه گسترده حضور دارند . نیروهای گارد ویژه ،سپاه پاسداران و نیروهای ویژه سپاه ( لباس شخصیها ) در همۀ نقاط دیده می شوند . چند مورد درگیری بین نیروهای سرکوبگر و مردم روی داد. در یک مورد نیروهای سرکوبگر قصد دستگیری یکی از دختران در خیابان آزادی را داشتند که با اعتراض مردم شدید مواجه شدند و دختر جوان از چنگال سرکوبگران رهایی یافت. ترس و وحشت بر نیروهای ولی فقیه مستولی شد و قدرت حرکت را از آنها سلب کرده است .
گزارشات تکمیلی از اعتراضات گسترده مردم ایران متعاقبا ارسال خواهد شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
25 بهمن 1389 برابر با 14 فوریه 2011



http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: