۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

آغاز اعتراضات مردم تهران در میادین اصلی و مرکزی شهر

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" از لحظاتی پیش تعداد زیادی از مردم در میدان ولی عصر تجمع کردند وبا سر دادن شعار اعتراضات خود را آغاز کردند.
مردم تهران و جوانان از حوالی ساعت 13:00 بسوی میادین اصلی شهر مانند میدان انقلاب،ولی عصر،ازادی ،امام حسین ،میدان پاستور و سایر نقاط در حال حرکت هستند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. در میدان ولی عصر تعدادی زیادی از جوانان اقدام به سر دادن شعار نمودند و حرکتهای اعتراضای خود را آغاز کردند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. همچنین جمعیت در مسیر آزادی_ انقلاب حضور دارند مردم و جوانان مصمم هستند که مراسم شب هفت گرامیداشت 2 شهید راه آزادی که توسط نیرهای ولی فقیه به قتل رسونده و ربوده شده اند را به اعتراضات گسترده تبدیل نمایند.
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه علی خامنه ای بصورت گسترده در میادین اصلی و مرکزی شهر مستقر شده اند. میدان انقلاب و میدان پاستور در محاصرۀ ماشینهای شیشه دودی نیروهای سرکوبگر و گارد ویژه قرار گرفته است.همچنین تعداد زیادی از نیروهای گارد ویژه در خیابانها در حال گشت زدن هستند. نیروهای موتور سوار لباس شخصی در حال دور زدن هستند و با مانور دادن سعی در ایجاد رعب و وحشت دارند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
01 اسفند 1389 برابر با 20 فوریه 2011


http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: