۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج اعدام زنده یاد حسین خضری را محکوم کردند


جمعی از زندانیان سیاسی بند 3 زندان گوهردشت کرج طی بیانیه ای که در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" قرار داده اند اعدام ضد بشری زنده یاد حسین خضری را محکوم کردند.متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
اعدام بی صدا
ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج( رجایی شهر) زمانی که خبر اعدام بی خبر حسین خضری را در زندان ارومیه شندیم بسیار غافلگیر شدیم. کسی که تاکنون حتی اسمش را هم کمتر کسی شنیده بود، کار از کار گذاشت و آزادیخواه دیگر سر بر دار شد.
در اوج مظلومیت ومغفور و مستور از دید همۀ ما، در شرایط کنونی کسی که بیشتر از محکوم کردن اعدام ،علاالخصوص اعدام یک زندانی سیاسی و افسار گسیختگی رژیم نامشروع و غیرقانونی حاکم اهمیت دارد. ابعاد گسترده غفلت از 2 هفته سلول انفرادی و اعدام و صدای وی در زندان ارومیه می باشد.کم حرف حسابی نیست اگر ما از دوستان حقوق بشری خود گله کنیم.
متاسفانه به نظر می رسد که شما هم مانند حاکمیت بیشترین تمرکز خود را بر پایتخت و زندانیان سیاسی آن قرار داده اید و شهرستانها بخصوص شهرهای دور افتاده غافل شده اید. فراموش نکنید که ایران تنها تهران نیست و باید دقت نظر بیشتری در امر زندانیان سیاسی خارج از پایتخت رژیم از خود نشان دهید.
در پایان ضمن پاسداشت از نام آن شهید به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنیم و آرزو می کنیم که همچون او سرافراز گردیم
زندان گوهردشت کرج (رجایی شهر ) بند 3 سالن 8
جمعی از زندانیان سیاسی
26 دی 1389


http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: